Panowie to Panie i Panowie! Gdy ktoś mówi, że coś jest niemożliwe, my zawsze odpowiadamy: niemożliwe!
Uważamy, że w programowaniu najważniejsza jest kreatywność, a w zespole świetna atmosfera. Dołącz do nas i chodźmy razem po więcej! 🚀
Jesteśmy firmą usługową. Jednak od kilku lat wraz z naszym klientem rozwijamy platformę do zarządzania szkołami.
I właśnie do tego zespołu produktowego chcemy zaprosić Customer Success Managerkę/-ra!
Jakie będzie Twoje główne wyzwanie?
🤔 Produkt (aplikacja SAAS typu Learning Management System) jest aktualnie wprowadzany na rynek.
🤔 Aplikacja jest złożona, trzeba będzie spędzić trochę czasu, aby ją poznać.
A Twoim celem będzie wdrożenie procesu wsparcia i obsługi klienta od zera 💪🏻
Dodatkowo, spodziewamy się rozbudowywania działu Customer Success w najbliższych miesiącach - jest to więc rola z potencjałem na objęcie roli lidera/-ki działu.
🧑💻 Kogo szukamy? ⬇️
Szukamy osoby o wysokim poziomie empatii i umiejętnościach komunikacyjnych, która z pasją podejmie się wdrożenia i usprawnienia procesu obsługi oraz wsparcia klienta dla naszego nowego produktu SaaS.
Idealny/-a kandydat/-ka ma doświadczenie w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku, w tym rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Jeżeli chcesz wejść na wyższy poziom w swoim rozwoju zawodowym i razem z nami rozwijać nowy produkt z dużym potencjałem rynkowym, to z pewnością chcielibyśmy Cię poznać!
💊 Oferta w pigułce:
- Tryb pracy: 100% zdalny lub hybrydowy (Warszawa)
- Twój poziom zaawansowania: Senior, min. 5 lat doświadczenia w pracy komercyjnej
- Umowa: B2B 9 000 – 12 000 zł netto
- Wyzwanie: wdrożenie procesu wsparcia klienta od zera, dla nowego produktu
👉 Co będziesz robić?
- Przyjmować i obsługiwać zgłoszenia przekazywane przez klientów.
- Współpracować z Product Managerem i zespołem developerskim w celu obsługi zgłoszeń od klientów.
- Prowadzić procesy wdrożeniowe oraz onboardingowe klientów.
- Podtrzymywać i budować długotrwałe relacje z klientami.
- Edukować klientów w zakresie korzystania z produktu.
- Pomagać w przygotowaniu materiałów edukacyjnych dotyczących produktu dla klientów.
- Monitorować poziom satysfakcji klientów (metryki: NPS oraz CSAT).
- Zbierać feedback i pomysły dotyczące usprawnień od klientów dla zespołu produktowego.
- Współpracować z zespołem produktowym w celu wypracowania stylu i zasad komunikacji.
- Brać udział w wyborze narzędzi oraz ich wdrożeniu.
👉 Co jest dla nas "must have"?
- Pełna biegłość języka niemieckiego oraz angielskiego (C1/C2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Biegła znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń od klientów - systemy ticketowe.
- Doświadczenie w pracy z klientami B2B (w podobnej roli).
- Wcześniejsze doświadczenie pracy w firmie produktowej IT.
- Podejście skupione na adresowaniu potrzeb i rozwiązywaniu problemów klientów oraz umiejętność budowania długofalowego zaufania.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność zarządzania własnym czasem i obowiązkami.
- Proaktywność i postawa "can do".
👉 Co jest dla nas "nice to have"?
- Potencjał do objęcia w przyszłości roli lidera/-ki działu Customer Success.
👉 To oferujemy:
- umowa i wynagrodzenie: B2B: 9 000 – 12 000 zł netto
- płatne dni gdy nie świadczysz usług
- dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport)
- możliwość uczestniczenia w grupowych lekcjach języka angielskiego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej
- elastyczny czas pracy
- wspierający zespół i niezapomniane integracje ;)
👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- aplikacja (CV i formularz aplikacyjny)
- weryfikacja znajomości języka niemieckiego
- rozmowa video (około 1,5 godziny)
- zadanie rekrutacyjne
- rozmowa z CEO
📍 Lokalizacja:
praca zdalna lub praca hybrydowa w Warszawie, mamy biuro w centrum vis a vis Pałacu Kultury.
P.S. znajdź nas na Instagramie @panowie_programisci
Do zobaczenia!
🤜 🤛