Oferty
Customer Success Manager
Support

Customer Success Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

branża IT

rozwiązywanie problemów

komunikacja

język niemiecki

odpowiedzialność

customer support

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Panowie to Panie i Panowie! Gdy ktoś mówi, że coś jest niemożliwe, my zawsze odpowiadamy: niemożliwe!

Uważamy, że w programowaniu najważniejsza jest kreatywność, a w zespole świetna atmosfera. Dołącz do nas i chodźmy razem po więcej! 🚀

Jesteśmy firmą usługową. Jednak od kilku lat wraz z naszym klientem rozwijamy platformę do zarządzania szkołami.

I właśnie do tego zespołu produktowego chcemy zaprosić Customer Success Managerkę/-ra!


Jakie będzie Twoje główne wyzwanie?

🤔 Produkt (aplikacja SAAS typu Learning Management System) jest aktualnie wprowadzany na rynek.

🤔 Aplikacja jest złożona, trzeba będzie spędzić trochę czasu, aby ją poznać.


A Twoim celem będzie wdrożenie procesu wsparcia i obsługi klienta od zera 💪🏻

Dodatkowo, spodziewamy się rozbudowywania działu Customer Success w najbliższych miesiącach - jest to więc rola z potencjałem na objęcie roli lidera/-ki działu.


🧑‍💻 Kogo szukamy? ⬇️

Szukamy osoby o wysokim poziomie empatii i umiejętnościach komunikacyjnych, która z pasją podejmie się wdrożenia i usprawnienia procesu obsługi oraz wsparcia klienta dla naszego nowego produktu SaaS.

Idealny/-a kandydat/-ka ma doświadczenie w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku, w tym rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Jeżeli chcesz wejść na wyższy poziom w swoim rozwoju zawodowym i razem z nami rozwijać nowy produkt z dużym potencjałem rynkowym, to z pewnością chcielibyśmy Cię poznać!


💊 Oferta w pigułce:

  • Tryb pracy: 100% zdalny lub hybrydowy (Warszawa)
  • Twój poziom zaawansowania: Senior, min. 5 lat doświadczenia w pracy komercyjnej
  • Umowa: B2B 9 000 – 12 000 zł netto
  • Wyzwanie: wdrożenie procesu wsparcia klienta od zera, dla nowego produktu


👉 Co będziesz robić?

  • Przyjmować i obsługiwać zgłoszenia przekazywane przez klientów.
  • Współpracować z Product Managerem i zespołem developerskim w celu obsługi zgłoszeń od klientów.
  • Prowadzić procesy wdrożeniowe oraz onboardingowe klientów.
  • Podtrzymywać i budować długotrwałe relacje z klientami.
  • Edukować klientów w zakresie korzystania z produktu.
  • Pomagać w przygotowaniu materiałów edukacyjnych dotyczących produktu dla klientów.
  • Monitorować poziom satysfakcji klientów (metryki: NPS oraz CSAT).
  • Zbierać feedback i pomysły dotyczące usprawnień od klientów dla zespołu produktowego.
  • Współpracować z zespołem produktowym w celu wypracowania stylu i zasad komunikacji.
  • Brać udział w wyborze narzędzi oraz ich wdrożeniu.


👉 Co jest dla nas "must have"?

  • Pełna biegłość języka niemieckiego oraz angielskiego (C1/C2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Biegła znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń od klientów - systemy ticketowe.
  • Doświadczenie w pracy z klientami B2B (w podobnej roli).
  • Wcześniejsze doświadczenie pracy w firmie produktowej IT.
  • Podejście skupione na adresowaniu potrzeb i rozwiązywaniu problemów klientów oraz umiejętność budowania długofalowego zaufania.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem i obowiązkami.
  • Proaktywność i postawa "can do".


👉 Co jest dla nas "nice to have"?

  • Potencjał do objęcia w przyszłości roli lidera/-ki działu Customer Success.


👉 To oferujemy:

  • umowa i wynagrodzenie: B2B: 9 000 – 12 000 zł netto
  • płatne dni gdy nie świadczysz usług
  • dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport)
  • możliwość uczestniczenia w grupowych lekcjach języka angielskiego
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej
  • elastyczny czas pracy
  • wspierający zespół i niezapomniane integracje ;)


👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • aplikacja (CV i formularz aplikacyjny)
  • weryfikacja znajomości języka niemieckiego
  • rozmowa video (około 1,5 godziny)
  • zadanie rekrutacyjne
  • rozmowa z CEO


📍 Lokalizacja:

praca zdalna lub praca hybrydowa w Warszawie, mamy biuro w centrum vis a vis Pałacu Kultury.

P.S. znajdź nas na Instagramie @panowie_programisci

Do zobaczenia!

🤜 🤛

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca klienta ds. finansowych

Nowa
1 694 - 3 389 usd
Biliti
Aleksandrów Łódzki
sprzedaż
kreatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista/Starszy Specjalista Operator SOC – L2

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SOC
SIEM
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
1 259 - 1 743 usd
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
język angielski
empatia
administracja
Nowa

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język angielski
język niemiecki
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Olsztyn
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa