Customer Success Manager

Customer Success Manager

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

inicjatywa

Problem-solving

Microsoft Office

empatia

Umiejętność zarządzania

krytyczne myślenie

Coaching i szkolenia

Mile widziane

Agile

data analyst

kreatywność

skuteczna komunikacja

priorytetyzacja

elastyczność

Jira/Clickup/Redmine

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Cześć!


Nazywamy się PAPU.io. Stworzyliśmy system do zarządzania i automatyzacji procesów w restauracjach oferujących dowóz zamówień własnymi kierowcami. Tak się nawet kiedyś złożyło, że zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie. Pozyskiwanie Klienta, sprzedaż oraz wdrożenia naszego rozwiązania odbywają się całkowicie zdalnie, a więc działamy jak typowy SaaS.


Stanowisko: Customer Success Manager Wynagrodzenie:

podstawa 6000 zł netto na rękę + do 2000 zł netto premii miesięcznej.

Zapewniamy wszystkie narzędzia - laptop, telefon.

Praca jest dla osób z Poznania, które szukają stałej pracy na cały etat.

Nasz zespół pracuje zdalnie, ale ty jako ważne ogniwo kadry managerskiej będziesz pracował z nami w biurze.

Przejmiesz zarządzanie 10 osobowym zespołem, są to studenci na kierunkach informatycznych / programistycznych.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • doświadczenia w podnoszeniu jakości obsługi klienta. Musisz być osobą empatyczną, która stara się patrzeć na wszystko z perspektywy klienta dzięki czemu jesteś w stanie rozumieć jego potrzeby, problemy i oczekiwania
  • doświadczenia w zarządzaniu minimum 8 osobowym zespołem (układanie grafików, priorytetyzacja i planowanie zadań, kontrola jakości pracy i prowadzenie systemu premiowego)
  • umiejętności zarządzania i planowania wdrożeń nowych klientów / zarządzania projektami (najlepiej kilkoma jednocześnie)
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych, procesowych, jakości obsługi klienta. Musisz umieć jasno i zrozumiale przekazywać najważniejsze informacje członkom zespołu
  • umiejętności budowania i pracy na dokumentacji firmowej (bazie wiedzy)
  • doświadczenia w analizowaniu sytuacji problematycznych / krytycznych w celu znalezienia problemów, które doprowadziły do danej sytuacji i poprawy (udoskonalenia) procesu. Jednym słowem nie mówisz, że “ktoś czegoś nie zrobił” a szukasz przyczyny dlaczego dana rzecz nie została wykonana jak należy i wprowadzasz potrzebne usprawnienia, które mają zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości (szukasz problemów a następnie szukasz rozwiązania i je wdrażasz a następnie kontrolujesz ich wykonanie)
  • umiejętności pracy na KPI w firmie. To od nich na koniec miesiąc będą uzależnione Twoje premie
  • wiedzy jak tworzyć raporty i zestawienia przy wykorzystaniu Excela (wystarczy podstawowa znajomość formuł, filtrów i tabel przestawnych)
  • znajomości i umiejętności pracy na systemach do zarządzania projektami / zgłoszeniami typu redmine, clickup, monday, Jira lub inne podobne
  • znajomości języka minimum na poziomie B1 (musisz w razie potrzeby móc komunikować się z klientami nie posługującymi się językiem Polskim)


Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Układanie grafiku według potrzeb na podstawie danych o zgłoszeniach z poprzednich dni/tygodni
  • Kontrola jakości pracy zespołu, komunikacji z klientami i jakości realizowanych tasków
  • Kontakt z nowymi klientami i nadzór nad realizacją wdrożeń nowych klientów
  • Odpowiedzialność za gromadzenie bazy wiedzy dla zespołu i klientów
  • Kontrola wiedzy i umiejętności podległego zespołu i dbanie o rozwój w obszarach wymagających poprawy
  • Tworzenie i udoskonalanie procesów wewnątrzoddziałowych
  • Ustalanie wysokości premii podległego zespołu na podstawie jakości pracy
  • Kontrola churnu klientów i wskazywanie restauracji, które mogą odpaść w najbliższym czasie
  • Zatrudnianie nowych pracowników do działu CS
  • Kontrola kosztów działu customer success


Mile widziane

  • Znajomość branży gastronomicznej (będzie to dodatkowy atut, który zapewni Ci kilka punktów więcej na etapie rekrutacji ;)


Prośba o przesłanie CV z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Rekomendowane oferty

Dyrektor ds. Sukcesu Klienta / Marketingu

Nowa
14 000 - 20 000 PLN/mies.
MARTI FOX CONSULTANCY - FZCO
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
ChatGPT
account manager
Nowa

SEO Manager

Nowa
12 000 - 14 000 PLN/mies.
Grupa VIST Roczniak S.K.A.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie zespołem
Doskonała organizacja pracy
Znajomość narzędzi analitycznych
Nowa

Head of Delivery (IT & UX)

Nowa
8 000 - 14 000 PLN/mies.
Grupa VIST
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
Agile
ux
Nowa

Digital Transformation Project Manager

Nowa
Manpower
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
project management
Supply Chain
Nowa

Workday Senior Manager PMO

Nowa
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
ITIL
Microsoft Project
Nowa