Agencja reklamowa o ugruntowanej pozycji na rynku działająca w ramach grupy marketingowej
- Ponad 25 lat doświadczenia w reklamie i marketingu
- 20 lat doświadczenia w tworzeniu i koordynowaniu programów lojalnościowych
- Ponad 200 wdrożonych programów lojalnościowych
- Obsługujemy programy lojalnościowe i prowadzimy akcje marketingowe w różnych krajach Europy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Planowanie, wdrażanie i koordynację programów lojalnościowych i motywacyjnych, akcji marketingowych - promocji, konkursów, loterii itp.
- Koordynację projektów prowadzonych dla klientów w tym:
- Współpracę z zespołem ludzi z różnych działów agencji
- Koordynację podwykonawców
- Zarządzanie budżetem prowadzonych projektów
Wymagania:
-
Minimum 3 lata doświadczenia w organizowaniu i koordynowaniu akcji promocyjnych / programów lojalnościowych / promocji sprzedaży / akcji BTL po stronie agencyjnej
- doświadczenie w projektach interaktywnych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w profesjonalnym zespole ludzi i dla międzynarodowych klientów.
- Lekcje języka angielskiego z native speakerem
- Pracę w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku
- Doskonałą atmosferę w pracy
- Rozwój zawodowy
- Rozsądne warunki finansowe