Zakres obowiązków:
Wsparcie Menadżerów w codziennej pracy Działu Realizacji Kontraktów
Udział w procesie kontraktacji podwykonawców i dostawców
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz prezentacji
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Współpraca z innymi działami firmy
Administracja i rozliczanie kosztów
Organizacja spotkań, narad, konferencji i podróży służbowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie, Ekonomia, Finanse)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint) oraz narzędzi wspomagających pracę, takich jak ChatGPT
Prawo jazdy kat. B
Korzyści współpracy z nami:
możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
pracę w zgranym Zespole, przy realizacji dużych kontraktów
miejsce pracy w Poznaniu (Podolany) – dojazd bezpośrednio komunikacją miejską, ale mamy też darmowy parking przy biurze
niezbędne narzędzia pracy
karta Multisport
prywatna opieka medyczna PZU
dofinansowanie nauki
500/1500/2000 PLN za rekomendację pracownika
eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin
świeże owoce
wsparcie z ZFŚS
nauka języków obcych
konkursy dla pracowników.
Proces rekrutacji:
🔖 Wyślij nam swoje CV.
🔖 Zapraszamy Cię na rozmowę z Menadżerem i Rekruterem.
🔖 Witamy w Zespole! 😊
Rekomendowane oferty