Oferty
Specjalista ds. HelpDesk - Support IT
Support

Specjalista ds. HelpDesk - Support IT

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

it

support IT

Windows

helpdesk

hardware

software

MS Office

Mile widziane

AD/DNS/DHCP

sieci lan

Opis stanowiska

Pekabex od ponad 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.


Zakres obowiązków:

  • Wsparcie informatyczne użytkowników
  • Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej
  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami
  • Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów


Wymagania:

  • Wykształcenie informatyczne / lub w trakcie studiów
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
  • Znajomość pakietu Office 365
  • Znajomość systemów MS Windows
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

 

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień z obszaru IT
  • Podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN
  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk
  • Czynne prawo jazdy kat B.

 

Oferujemy:

  • Wspólne świętowanie jubileuszy pracy w Pekabeksie 📅,
  • Współfinansowanie/finansowanie szkoleń,
  • Możliwość uzyskania uprawnień UDT (np. obsługa suwnicy, wózki widłowe)🏗️,
  • Karta Multisport (60% opłaca Pracodawca)🤽🤾🤸,
  • Prywatna opieka medyczna w PZU (bogaty wybór pakietów)🧑‍⚕️💉,
  • Grupowe ubezpieczenie pracownicze - PZU oraz Allianz,
  • Pracowniczy Program Poleceń - poleć znajomego a otrzymasz bonus 500/1500/2000 brutto w zależności od stanowiska💵💵,
  • ZFŚS (np. dofinansowanie do wakacji dzieci, pożyczki remontowe, dofinansowanie do okularów korekcyjnych i wiele innych),
  • Witaj na świecie- wyprawka dla dziecka naszego Pracownika👶,
  • Prezenty Świąteczne🎅🎄,
  • Nauka języków obcych (60% opłaca Pracodawca),
  • Program Mam Pomysł💡- cenimy sobie inicjatywę naszych Pracowników, więc zachęcamy do zgłaszania swoich pomysłów, oczywiście za nagrodę finansową,
  • Owocowe czwartki to przeżytek, u nas są Owocowe Środy🍌🍑🍎,
  • Bezpłatne, ciepłe napoje na hali produkcyjnej☕,
  • Bezpłatny parking dla Pracowników🚗🅿️,
  • Inicjatywy dobroczynne (np.: oddawanie krwi, zbiórki dla fundacji). Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy, więc z chęcią weźmiemy udział w kolejnych zbiórkach - jeśli będziesz miał pomysł - WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ,
  • Integracja pracowników - wierzymy, że łatwiej pracuje się w zespole, w którym ludzie się lubią, więc dajemy szanse na poznanie się również po pracy,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych - w Pekabeksie mamy koordynatorów pasji, dzięki którym wspólnie możemy realizować się w dyscyplinach/aktywnościach, które lubimy np.: wspólne bieganie, rozgrywanie turniejów siatkówki, wycieczki rowerowe, żeglarstwo, wspinaczki górskie.


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
Microsoft Office Excel
język ukraiński
Microsoft Office Word
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
BPMN
PostgreSQL
Nowa

Specjalista ds. Kluczowych Klientów z obszaru gastrologii i dietetyki

Nowa
ALAB laboratoria
Legionowo
kreatywność
prawo jazdy kat. B
rynek medyczny
Nowa

Osoba do działu Obsługi Klienta / e-commerce

Nowa
Mroomy
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
google docs
Dropbox
obsługa klienta
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
KYC
Quick Learn
CRS
Nowa