Oferty
Lifestyle Manager/Personal Assistant
Nowa
Inne

Lifestyle Manager/Personal Assistant

Kraków
10 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

administracja

organizacja eventów

Opis stanowiska

Dla Prezesa jednej z krakowskich firm poszukujemy osoby od zadań specjalnych, która odciąży go z codziennych obowiązków z zakresu życia osobistego. 

 

  

Główne zadania: 

 

  • Zarządzanie kalendarzem – organizacja spotkań, rezerwacja terminów, przypomnienia. 
  • Podróże i rezerwacje – planowanie lotów, hoteli, transportu, wiz i ubezpieczeń. 
  • Eventy – organizacja przyjęć, rezerwacje restauracji, catering.  
  • Obsługa domowa – zakupy, organizacja wszelkich prac, nadzorowanie pracowników, umawianie serwisów, dostaw, dbanie o pojazdy.
  • Finanse osobiste – płacenie rachunków, kontrola wydatków. 
  • Dbałość o wizerunek – współpraca ze stylistami, fryzjerami, trenerami. 
  • Sprawy urzędowe – dokumenty, wizy, licencje. 
  • Organizacja czasu wolnego – bilety na wydarzenia, rezerwacje klubów, SPA. 
  • Obsługa medyczna – umawianie wizyt u lekarzy, monitorowanie badań. 

 

Cechy osobiste:

 

  • Wysoki poziom intuicji – umiejętność szybkiej oceny osób, firm, łatwość wybierania właściwych rozwiązań od razu. 
  • Dyskrecja, lojalność, wysoka kultura osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne. 
  • Dyspozycyjność – 95% to praca w standardowych godzinach, jednak incydentalnie mogą pojawić się zadania poza ustalonym czasem. 
  • Zdolności interpersonalne, takt i asertywność – umiejętność skutecznego działania (bez bycia nachalnym). 

 

Kompetencje i wymagane umiejętności: 

 

  • Perfekcyjna organizacja pracy – zarządzanie kalendarzem, terminami, wieloma zadaniami naraz. 
  • Biegłość w zarządzaniu podróżami – znajomość rezerwacji lotów, hoteli, wiz i organizacji transportu. 
  • Znajomość języków obcych – przynajmniej angielski na poziomie zaawansowanym; dodatkowe języki mile widziane. 
  • Doświadczenie w negocjacjach i reprezentowaniu pracodawcy – kontakty biznesowe, organizacja wydarzeń. 
  • Podstawowa wiedza prawnicza i administracyjna – obsługa umów, formalności urzędowych. 
  • Prawo jazdy i znajomość logistyki miejskiej – często wymagane do poruszania się i załatwiania spraw. 

 

 

W zamian oferujemy:

 

  • Pracę, która będzie wykonywana w głównej mierze na terenie Krakowa, czasem zdalnie oraz okazjonalnie w delegacji.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy B2B w przedziale 10000,00 – 12000,00 zł netto + VAT miesięcznie.
  • Zadaniowy czas pracy, nieprzekraczający 8 godzin dziennie.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop. 
  • Bezpłatny pakiet opieki medycznej.
  • Dofinansowanie karty Multisport.
  • Płatne dni wolne.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
10 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Wdrożeniowiec systemu ERP enova365

Nowa
8 300 - 10 800 PLN
READY TO RISE
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Enova365
Nowa

Programista Java

Nowa
ArchiDoc S.A.
Katowice
JSF
HTML
CSS
Nowa

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
4 042 - 4 527 PLN
Kodland
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Communication Skills
Nowa

Magazynier - ALAB plus

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
magazyn
Nowa

Maps Customer Support with Greek

Nowa
Cognizant
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
technical support
obsługa klienta
Nowa