Doradca techniczno-handlowy HVAC Wrocław
Nowa
Sprzedaż

Doradca techniczno-handlowy HVAC Wrocław

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

CRM

znajomość branży HVAC

sprzedaż B2B

ofertowanie

negocjacje handlowe

pozyskiwanie klientów

Mile widziane

wykształcenie wyższe techniczne

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy. 


Obecnie, dla naszego klienta specjalizującego się w branży HVAC prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Doradcy techniczno-handlowego Wrocław (praca stacjonarna z możliwością dopasowania godzin rozpoczęcia pracy oraz realizacji niektórych zdań zdalnie);


Jakie zadania na ciebie czekają?

  • Prowadzić kontakt z klientami i dbać o realizację ich zamówień
  • Przygotowywać oferty i negocjować warunki handlowe
  • Budować relacje – te biznesowe i te po prostu ludzkie
  • Pomagać wdrażać nowe produkty i oferty do sprzedaży
  • Uczestniczyć w targach, spotkaniach branżowych i prezentacjach
  • Wspólnie z zespołem realizować cele sprzedażowe


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  • Szukamy osoby komunikatywnej, samodzielnej i odpowiedzialnej
  • Kogoś, kto zna język angielski (na potrzeby podstawowej komunikacji – głównie mailowo)
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży (szczególnie w branży HVAC), ale nie jest to wymóg
  • Wyższe wykształcenie techniczne będzie atutem, ale cenimy otwartą głowę i chęć uczenia się
  • Znajomość pakietu MS Office oraz systemu CRM będzie potrzebna na co dzień
  • Duży plus za doświadczenie w pracy z producentem urządzeń chłodniczych lub instalatorem

Kilka słów od nas – nieformalnie, po ludzku Nie jesteś „trybikiem w korporacji” – jesteś częścią zespołu.

  • To stanowisko ma charakter bardziej handlowy niż techniczny – liczy się kontakt z klientem i umiejętność rozumienia jego potrzeb.
  • Jesteśmy małym zespołem, w którym każdy ma realny wpływ na to, co i jak robimy.
  • Szukamy osoby, która chce związać się z nami na dłużej i czuć się u nas dobrze – dbamy o atmosferę, feedback i wsparcie.
  • Nie musisz mieć 15 lat doświadczenia – jesteśmy otwarci zarówno na osoby na początku drogi, jak i tych z solidnym bagażem zawodowym.
  • Wynagrodzenie ustalamy indywidualnie – jesteśmy elastyczni i realistyczni. Jeśli jesteś dobry w tym, co robisz – zapłacimy za to uczciwie.


Dlaczego warto aplikować?

  • Stabilne zatrudnienie i uczciwe warunki
  • Elastyczne podejście – nie tylko w kwestiach finansowych, ale również:
  • Czas pracy
  • Możliwość realizacji części zadań zdalnie
  • Wsparcie przełożonego i zespołu – zadania i tematy są jasno sprecyzowane na początku każdego tygodnia
  • Udział w ciekawych projektach – wyjazdy na targi, prezentacje, wdrażanie nowych produktów
  • Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon, auto (kwestia do uzgodnienia z przełożonym)
  • Możliwość rozwoju i awansu – planujemy mocny rozwój, więc:
  • Możesz liczyć na nowe obowiązki
  • Wraz z naszym wzrostem – wzrost wynagrodzenia


Etapy procesu rekrutacji :

1.  Aplikacja

2. Krótka rozmowa telefoniczna i spotkanie online z rekruterem

3. Rozmowa z pracodawcą w miejscu pracy

4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury


Za rekrutację odpowiedzialny jest nasz kolega Jan.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756