Księgowy / Księgowa Dobra koło Szczecina
Dobra, Szczecin
PEOPLE-HUB POLAND
W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Obecnie, dla naszego klienta specjalizującego się w wytwarzaniu instrumentów medycznych z zaawansowanych materiałów kompozytowych, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa - miejscowość Dobra koło Szczecina (praca hybrydowa);
Jakie zadania na ciebie czekają?
Opracowywanie i zarządzanie wewnętrznymi procedurami księgowymi dotyczącymi zobowiązań i należności, transakcji międzyfirmowych oraz polityki rachunkowości
Monitorowanie kont
Przygotowywanie zamknięć miesięcznych, kwartalnych i rocznych
Sporządzanie deklaracji podatkowych
Aktywny udział w różnych audytach finansowych
Monitorowanie i wspieranie działań związanych z końcem roku
Przygotowywanie wybranych raportów dla organów administracyjnych
Przetwarzanie płatności i zarządzanie procesem windykacji należności
Koordynacja działań ze wszystkimi działami zaangażowanymi w proces
Obsługa raportów i płatności z tytułu kosztów podróży służbowych
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (w mowie i piśmie) na poziomie minimum B2
Minimum 3 letnie doświadczenie w księgowości
Dobra znajomość oprogramowania finansowego i księgowego
Biegła obsługa pakietu MS Office
Zorientowanie na pracę zespołową
Preferowane wyższe wykształcenie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii
Dlaczego warto aplikować?
Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą
Wynagrodzenie 10000-12000 zł brutto/miesięcznie podczas okresu próbnego
Elastyczne godziny pracy - start między 7:00 a 9:00
Możliwość stworzenia systemu raportowania
Dofinansowanie do wakacji, opieki medycznej, ubezpieczenia oraz karty sportowej
Darmowe napoje i przekąski
Praca w firmie o międzynarodowym zasięgu
Możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
Przyjazna atmosfera pracy w renomowanej firmie
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
3. Spotkanie z przełożonym w miejscu pracy
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Natalia.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 537 664 256
PeopleHub to globalny partner w rozwiązaniach HR, łączący zaawansowane technologie cyfrowe z podejściem skoncentrowanym na ludziach. Firma oferuje kompleksowe usługi HR, w tym rekrutację 360, doradztwo HR, prace tymczasową. Siedziba główna znajduje się w Neu-Isenburg, w regionie Frankfurt Rhein-Main, Niemcy, a firma posiada silną obecność w Europie, w tym oddział we Wrocławiu w Polsce.