W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Obecnie, dla naszego klienta specjalizującego się w branży HVAC prowadzimy rekrutacje na stanowisko - Pracownik sprzedażowo-administracyjny branża HVAC Wrocław (praca stacjonarna)
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Znajomość obsługi Allegro lub innych platform sprzedażowych (mile widziane)
Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
Gotowość do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z klientem
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
Samodzielność w działaniu ( oczywiście na początku będziesz współpracować z przełożonym aby poznać procesy w firmie)
Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
Zaangażowanie i odpowiedzialność
Umiejętność pracy w zespole
Punktualność
Rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Dlaczego warto aplikować?
Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, smartfon,
Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
Możliwość rozwoju ( planujemy intensywny wzrost więc o możliwość podjęcia dodatkowych obowiązków oraz wyższe wynagrodzenie możesz być spokojny/-a)
Szukamy kogoś kto chce zostać z nami na dłużej i ceni sobie możliwości rozwoju jak i stabilność zatrudnienia
Mała firma gdzie wszyscy się znają i mogą na sobie polegać
Etapy procesu rekrutacji :
1. Aplikacja
2. Krótka rozmowa telefoniczna i spotkanie online z rekruterem
3. Rozmowa z pracodawcą w miejscu pracy
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury
Za rekrutację odpowiedzialny jest nasz kolega Jan.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756
Rekomendowane oferty