Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży)
Nowa
Sprzedaż

Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C1

MS Office

znajomość branży HVAC

sprzedaż B2B

relacje z Klientami

prawo jazdy kat. B

doradztwo techniczne

negocjacje

zarządzanie czasem

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Obecnie, dla naszego klienta, renomowanego producenta nowoczesnych systemów grzewczych, wentylacyjnych i solarnych, prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży) Sokołów k. Warszawy


Jakie zadania na ciebie czekają?

  • Realizacja planu sprzedaży urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i solarnych.

  • Rozwijanie współpracy z dystrybutorami, instalatorami, projektantami oraz innymi partnerami branżowymi.

  • Samodzielne prowadzenie wizyt handlowo-technicznych (średnio 12–15 tygodniowo).

  • Doradztwo techniczne oraz organizowanie prezentacji produktowych.

  • Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i partnerów handlowych.

  • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, sympozja).

  • Wsparcie procesu serwisowego oraz współpraca z działem Inside Sales i Back Office.


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferencyjnie w branży HVAC lub instalacyjnej.

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów kierunkowych (ostatni rok).

  • Znajomość technik sprzedaży i podstaw projektowania instalacji.

  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność.

  • Znajomość MS Office oraz systemów CRM.

  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).

  • Mile widziane: znajomość języka niemieckiego (B1)


Dlaczego warto aplikować?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia produktowe i techniczne.

  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).

  • Możliwość realnego wpływu na warunki handlowe (w ramach obowiązujących zasad).

  • Wsparcie zespołu Inside Sales i działu technicznego.

  • Przyjazną atmosferę pracy i nowoczesne zaplecze biurowe.

  • Współfinansowane lunche, kawa i herbata bez limitu.


Etapy procesu rekrutacji:

  1. Aplikacja

  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem

  3. Spotkanie z managerem sprzedaży

  4. Informacja zwrotna


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Ania.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 451 534 979