W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, zaawansowanego technicznie producenta i dystrybutora wysokiej jakości wyrobów stalowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
-
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż stali,
-
określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-
przygotowywanie wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
-
negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-
cykliczne wizyty u klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami,
-
obsługa posprzedażowa (reklamacje)
-
obsługa systemu SAP
-
tworzenie raportów sprzedażowych na użytek wewnętrzny
-
współpraca z pozostałymi działami firmy
-
udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-
doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B, najchętniej w branży przemysłowej, technicznej lub budowlanej,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
-
umiejętność opracowywania ofert i wycen,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Stargardzie oraz sporadycznej pracy w terenie,
-
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-
umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-
umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-
samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
-
chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
-
czynne prawo jazdy kategorii B,
-
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook) oraz systemy SAP;
-
wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu;
Dlaczego warto aplikować?
-
samodzielne stanowisko podlegające bezpośrednio managerowi działu sprzedaży,
-
profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z kartą paliwową,
-
umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-
wynagrodzenie podstawowe w wysokości 10000-11000 PLN brutto + premie sprzedażowe po okresie próbnym,
-
świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
-
szansa rozwoju zawodowego w stabilnej i wciąż rozwijającej się organizacji biznesowej,
-
premia roczna 1000PN brutto za wykorzystanie całego przysługującego w roku urlopu,
-
po okresie próbnym pakiet prywatnej opieki medycznej PZU finansowanej przez firmę,
-
po okresie próbnym pakiet ubezpieczenia grupowego PZU finansowanego przez firmę,
-
dopłata do karty sportowej Multisport,
-
kawa / herbata / owoce / imprezy integracyjne / bezpłatny parking dla samochodów i rowerów
Etapy procesu rekrutacji:
-
Aplikacja
-
Rozmowa online z rekruterem
-
Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy
-
Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282