W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. techniczno - handlowych w branży intralogistyki - praca stacjonarna Poznań Szczepankowo;
Jakie zadania na ciebie czekają?,
Przygotowywanie ofert handlowych oraz propozycji cenowych dla klientów,
Koordynacja działań związanych z realizacją projektów,
Nadzorowanie harmonogramów oraz kontrola postępów prac,
Sprawdzanie zgodności dokumentów z wymaganiami klienta oraz normami i przepisami prawnymi,
Monitorowanie budżetu projektów,
Komunikacja z klientami w celu uzyskiwania informacji potrzebnych do stworzenia oferty i projektu,
Współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnej realizacji projektów,
Raportowanie postępów działań oraz osiągnięć w projekcie,
Współpraca z zespołem projektowym w celu osiągnięcia celów projektu,
Udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta w branży technicznej, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,
Umiejętność analitycznego myślenia i znajomość rysunku technicznego,
Obsługa programu rysunkowego typu CAD (autoCAD lub zwCAD),
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (bądź w trakcie tego typu studiów zaocznych),
Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
Umiejętność zarządzania projektami i budżetem (montaże wyposażenia magazynowego),
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
Prawo jazdy kat. B,
Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność i nastawienie na współpracę,
Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
Mile widziane:
Doświadczenie w branży intralogistyki (zwłaszcza z regałami magazynowymi),
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
Dlaczego warto aplikować?
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Operacyjnemu,
Profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe (bez możliwości użytku prywatnego),
Praca stacjonarna z biura (Szczepankowo) poniedziałek - piątek w godzinach 8:00-16:00,
Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6000-7000 PLN brutto + premię kwartalna uzależnioną od obrotów,
Dofinansowanie karty Multisport, szkolenia produktowe i imprezy integracyjny,
Świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja.
2. Rozmowa online z rekruterem.
3. Spotkanie online z przełożonym.
4. Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.
5. Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty