W imieniu naszego Klienta, Centrum Usług Wspólnych globalnej kancelarii prawnej, poszukujemy doświadczonego Local HR Managera, który dołączy do zespołu w warszawskim hubie i odegra kluczową rolę w kształtowaniu lokalnej funkcji HR. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie cyklem życia pracownika oraz wspieranie zespołów i menedżerów we wszystkich operacyjnych aspektach HR.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie lokalnymi procesami HR zgodnie z Kodeksem pracy i innymi regulacjami (zatrudnianie, czas pracy, urlopy, zakończenie współpracy)
Monitorowanie zmian prawnych i aktualizacja polityk we współpracy z zespołem Compliance
Współpraca z dostawcą usług płacowych w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego naliczania wynagrodzeń
Koordynacja onboardingu we współpracy z zespołami globalnymi
Usprawnianie i standaryzacja procesów HR, poprzez wdrażanie najlepszych praktyk, automatyzację i optymalizację operacyjną
Nadzór nad pełnym cyklem życia pracownika, od zatrudnienia po offboarding
Wsparcie dla menedżerów i HR BP w kwestiach relacji pracowniczych, rozwiązywania konfliktów i zakończeń współpracy
Udział w procesach wynagrodzeniowych i zarządzanie benefitami (ubezpieczenia, ZUS, długoterminowe nieobecności)
Współtworzenie i realizacja globalnych oraz lokalnych projektów HR (m.in. szkolenia, działania DE&I, zaangażowanie pracowników)
Wymagania:
Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w obszarze HR w środowisku międzynarodowym, preferowane doświadczenie zdobyte w branży prawniczej, usług profesjonalnych lub bankowości
Bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracy i procesów HR
Wyższe wykształcenie, mile widziane studia podyplomowe z zakresu HR, prawa pracy lub pokrewne
Doświadczenie w standaryzacji i automatyzacji procesów HR oraz we współpracy z zespołami globalnymi i zdalnymi
Umiejętność budowania relacji i wpływania na interesariuszy na różnych szczeblach organizacji
Znajomość systemu Workday (warunek konieczny)
Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie)
Zorientowanie na klienta wewnętrznego oraz ciągłe doskonalenie
Wysoka kultura pracy zespołowej i umiejętność działania w strukturze macierzowej
Biegłość w pakiecie MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Oferujemy:
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie w oparciu o konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i benefitów
Dostęp do szerokiej gamy bezpłatnych szkoleń i programów rozwoju zawodowego
Możliwość pracy w prestiżowej, globalnej organizacji o wspierającej i inkluzywnej kulturze
Hybrydowy model pracy, możliwość pracy zdalnej do 2 dni w tygodniu
Rekomendowane oferty