Do Twoich kluczowych obowiązków należeć będzie:
- Wsparcie w zapewnieniu sprawnego działania sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego w sklepach
- Wsparcie pracowników sklepów w rozwiązywaniu codziennych problemów
- Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
- Prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów
- Wsparcie pozostałych pracowników Sekcji w bieżących obowiązkach.
Umiejętności oraz doświadczenie, których poszukujemy:
- Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2, preferowane C1
- Dyspozycyjność min. 30h tygodniowo
- Znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole
- Chęć do zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze IT
- Znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym – mile widziane.
Polubisz współpracę z Pepco, ponieważ gwarantujemy Ci:
- Współpracę z międzynarodową firmą, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce wg Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie;
- Platformę benefitową z mnóstwem możliwości - opieka medyczna, karta sportowa, wydarzenia, wycieczki, bony na zakupy itd.
- Zniżki na zakupy w sklepach Pepco – ulubione produkty w jeszcze lepszych cenach!
- Szkolenia, kursy oraz webinary – każdy znajdzie coś dla siebie!
- Możliwość rozwijania kompetencji językowych w ramach współpracy w międzynarodowym środowisku;
- Bezpłatne konsultacje psychologiczne, prawne oraz finansowe w ramach programu wsparcia pracowników – komfort naszych pracowników jest dla nas ważny!
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie koleżanek i kolegów, którzy chętnie dzielą się ekspercką wiedzą – mimo tego, że jesteśmy naprawdę dużą organizacją, udało nam się zachować miłą, nieformalną atmosferę;
- Współpracę w wyjątkowej kulturze organizacyjnej - Pepcoolturze, gdzie wypracowane przez nas misja, wizja i wartości to fundamenty naszej codziennej pracy.