Szukamy energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Office Managera, która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie biura oraz wspieranie Zarządu spółki i zespołu w codziennych działaniach operacyjnych i administracyjnych.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne i operacyjne dla Zarządu oraz wszystkich działów w firmie
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz wystawianie dokumentów
- Monitorowanie prawidłowości dokumentacji związanej z wieloma aktywnościami Spółki: umowy z kontrahentami i podwykonawcami, dokumentami związanymi z flotą samochodową, ubezpieczycielami, bankami itp.
- Wykonywanie bieżących zadań zlecanych od przełożonego – Prezesa Zarządu Spółki
- Organizacja i koordynacja pracy biura
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane min. 1-2 lata)
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i proaktywność
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność pracy z dokumentacją oraz znajomość podstawowych systemów do jej obsługi (np. systemy ERP, programy księgowe lub CRM)
- Dobra orientacja w tematach związanych z zarządzaniem flotą pojazdów – organizacja przeglądów, ubezpieczeń, dokumentacji samochodowej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
- Stanowisko z możliwością awansu
- Możliwość rozwoju i wpływu na organizację pracy biura
- Przyjazną atmosferę i zgrany zespół