Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

digital marketing

Analiza Danych

Microsoft Office Excel

komunikatywność

marketing automation

prezentacje

Google Analytics

e-mail marketing

Mile widziane

DIMAQ

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋   

Fajnie, że wpadłeś, bo właśnie szukamy speca/specki od Marketing Automation do naszego warszawskiego teamu Media. 🤗 

Szukamy osoby ciekawej świata, otwartej na zdobywanie nowej wiedzy, gotowej do nauki nowych systemów, narzędzi i sposobów działania! 


Co możemy Ci powiedzieć o nas?   

Jesteśmy jedną z największych agencji digital marketingowych w CEE i już od 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby digitalowe klientów end-to-end. 

Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, Vistula, OBI, Volvo, Sephora, Ryobi. 🌟 

 

Twoje zadania: 

  • Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii i realizacja scenariuszy MA dla Kluczowego Klienta naszej agencji;

  • Będziesz projektować strategie segmentacji klientów w oparciu m.in. o dane demograficzne czy profilowanie behawioralne;

  • Zaplanujesz spersonalizowane treści i komunikaty, dostosowane do scenariuszy, wyników segmentacji i etapu customer journey;

  • Będziesz opracowywać raporty z wynikami prowadzonych kampanii marketingowych oraz rekomendacjami, które przedstawisz klientowi na spotkaniu;

  • Przeprowadzisz testy A/B i analizy zachowania użytkowników w celu poprawy wskaźników konwersji;

  • No i oczywiście będziesz współpracować z różnymi działami w firmie, takimi jak Dział Graficzny, Copywriterów, zespół Mediowy czy team Account Managers.


Nasze wymagania: 

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w Marketing Automation; 

  • Pracowałeś/aś z platformami do automatyzacji marketingu, np. HubSpot, Marketo, Pardot, SALESmanago lub inne; 

  • Znasz i sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych i do wizualizacji danych - m.in. GA4, Looker Studio, Excel; 

  • Narzędzia do wysyłki newsletterów nie są Ci obce - np. Freshmail, Mailchimp; 

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (wymagane min. B2 w mowie i piśmie)

  • Myślenie analityczne to Twoja mocna strona – szybko „łączysz kropki”, segmentujesz dane i budujesz kolejne scenariusze ścieżek klienckich na podstawie danych; 

  • Dobrze czujesz się w prezentacjach, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność; 

  • Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko; 

  • Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie; 

 

Mile widziane:   

  • Doświadczenie pracy w agencji marketingowej; 

  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, programmatic; 

  • Certyfikat Dimaq 🏅​ 

 

To oferujemy: 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟 

  • Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru. 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz - grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳 

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 


Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • Zapoznajemy się z Twoim CV  

  • I spotkanie (online) z Łukaszem (opiekun biznesowy) i Anią (HR) 

  • Zadanie rekrutacyjne 

  • Jeśli zaiskrzy - II spotkanie (online) z Klientem 

  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna. 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉