Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Fajnie, że wpadłeś, bo właśnie szukamy speca/specki od Marketing Automation do naszego warszawskiego teamu Media. 🤗
Szukamy osoby ciekawej świata, otwartej na zdobywanie nowej wiedzy, gotowej do nauki nowych systemów, narzędzi i sposobów działania!
Co możemy Ci powiedzieć o nas?
Jesteśmy jedną z największych agencji digital marketingowych w CEE i już od 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby digitalowe klientów end-to-end.
Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, Vistula, OBI, Volvo, Sephora, Ryobi. 🌟
Twoje zadania:
Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii i realizacja scenariuszy MA dla Kluczowego Klienta naszej agencji;
Będziesz projektować strategie segmentacji klientów w oparciu m.in. o dane demograficzne czy profilowanie behawioralne;
Zaplanujesz spersonalizowane treści i komunikaty, dostosowane do scenariuszy, wyników segmentacji i etapu customer journey;
Będziesz opracowywać raporty z wynikami prowadzonych kampanii marketingowych oraz rekomendacjami, które przedstawisz klientowi na spotkaniu;
Przeprowadzisz testy A/B i analizy zachowania użytkowników w celu poprawy wskaźników konwersji;
No i oczywiście będziesz współpracować z różnymi działami w firmie, takimi jak Dział Graficzny, Copywriterów, zespół Mediowy czy team Account Managers.
Nasze wymagania:
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w Marketing Automation;
Pracowałeś/aś z platformami do automatyzacji marketingu, np. HubSpot, Marketo, Pardot, SALESmanago lub inne;
Znasz i sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych i do wizualizacji danych - m.in. GA4, Looker Studio, Excel;
Narzędzia do wysyłki newsletterów nie są Ci obce - np. Freshmail, Mailchimp;
Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (wymagane min. B2 w mowie i piśmie);
Myślenie analityczne to Twoja mocna strona – szybko „łączysz kropki”, segmentujesz dane i budujesz kolejne scenariusze ścieżek klienckich na podstawie danych;
Dobrze czujesz się w prezentacjach, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność;
Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
Mile widziane:
Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;
Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, programmatic;
Certyfikat Dimaq 🏅
To oferujemy:
Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟
Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru.
Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡
Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz - grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳
Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡
Jak wygląda proces rekrutacji?
Zapoznajemy się z Twoim CV
I spotkanie (online) z Łukaszem (opiekun biznesowy) i Anią (HR)
Zadanie rekrutacyjne
Jeśli zaiskrzy - II spotkanie (online) z Klientem
Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉
Rekomendowane oferty