Marketing Automation Specialist
Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Właśnie szukamy Marketing Automation Specialist do naszego warszawskiego teamu Media. 🤗
Szukamy osoby ciekawej świata, otwartej na zdobywanie nowej wiedzy, gotowej do nauki nowych systemów, narzędzi i sposobów działania!
Co możemy Ci powiedzieć o nas?
Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.
Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy Ryobi.
Poznaj nas bliżej: 👉 https://performancegroup.pl/kariera/
Twoje zadania:
Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii i realizacja scenariuszy MA dla Kluczowego Klienta naszej agencji;
Będziesz projektować strategie segmentacji klientów w oparciu m.in. o dane demograficzne czy profilowanie behawioralne;
Zaplanujesz spersonalizowane treści i komunikaty, dostosowane do scenariuszy, wyników segmentacji i etapu customer journey;
Będziesz opracowywać raporty z wynikami prowadzonych kampanii marketingowych oraz rekomendacjami, które przedstawisz klientowi na spotkaniu;
Przeprowadzisz testy A/B i analizy zachowania użytkowników w celu poprawy wskaźników konwersji;
No i oczywiście będziesz współpracować z różnymi działami w firmie, takimi jak Dział Graficzny, Copywriterów, zespół Mediowy czy team Account Managers.
Nasze wymagania:
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w Marketing Automation;
Pracowałeś/aś z platformami do automatyzacji marketingu, np. HubSpot, Marketo, Pardot, SALESmanago, Synerise, Marketing Cloud, Eloqua Oracle, Braze lub inne;
Znasz i sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych i do wizualizacji danych– m.in. GA4, Looker Studio, EXCEL;
Znasz HTML/CSS na potrzeby mailingu;
Narzędzia do wysyłki newsletterów nie są Ci obce - np. Freshmail, Mailchimp;
Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie - wymagane);
Myślenie analityczne to Twoja mocna strona – szybko „łączysz kropki”, segmentujesz dane i budujesz kolejne scenariusze ścieżek klienckich na podstawie danych;
Dobrze czujesz się w prezentacjach, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność;
Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
Mile widziane:
Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;
podstawy Java Script, SQL, Python;
Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, programmatic;
Certyfikat Dimaq 🏅
To oferujemy:
Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek!
Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru.
Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡
Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz - grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳
Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej!
Jak wygląda proces rekrutacji?
Zapoznajemy się z Twoim CV
I spotkanie (online) z Łukaszem (opiekun biznesowy) i Asią (HR)
Zadanie rekrutacyjne
II spotkanie (online) z Łukaszem i Klientem
Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉
Marketing Automation Specialist
Marketing Automation Specialist