Programmatic Specialist

Marketing

Programmatic Specialist

Marketing

Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa

Performance Group

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

DV360
Video
Display
DSP
Programmatic
Google Analytics
AI

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

DIMAQ

Opis stanowiska

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋 


Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby! 😊


Kim jesteśmy: 

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.


Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI. 


Poznaj nas bliżej: 👉  https://performancegroup.pl/kariera/  



Twoje zadania: 

  • Samodzielne prowadzenie kampanii display/video na platformach DSP i DV360; 

  • Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów; 

  • Monitoring, analiza i optymalizacja kampanii na podstawie osiąganych wyników, w zgodzie z założonymi celami; 

  • Raportowanie efektywności kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji optymalizacyjnych dla klienta; 

  • W miarę swoich chęci i umiejętności - będziesz mógł_mogła również rozwijać umiejętności prowadzenia kampanii w innych systemach reklamowych (Google Ads i Meta Ads); 

  • Współpraca z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Account Managers. 


Nasze wymagania: 

  • Masz  min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic na platformach DSP i DV 360; 

  • Znasz i korzystasz z Google Analytics 4 oraz wykorzystujesz narzędzia AI w swojej pracy; 

  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas”; 

  • Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko; 

  • Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność; 

  • Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie; 

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 

  • Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne! 

 

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi; 

  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, social media; 

  • Certyfikat Dimaq 🏅​ 

 


Co oferujemy Tobie: 

  • Format współpracy B2B; 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟 

  • Zarządzamy zespołami w kulturze partnerstwa i empatii - raz  w roku  spotykamy  się  na  pełną  ocenę  Twojej  pracy (feedback  360), a na koniec ustalamy cele i spersonalizowany plan ich osiągnięcia, dzięki czemu wspólnie pracujemy nad Twoim rozwojem🎯 

  • Wiemy, jak ważny jest zgrany zespół, dlatego stwarzamy wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳)  

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym), opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 

 


Jak wygląda proces rekrutacji? 

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV  

  2. I spotkanie (online) z Anią z HR 

  3. Zadanie rekrutacyjne 

  4. II spotkanie (w biurze) - z Arturem leadującym team Programmatic 

  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna. 

 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉 

Wymagane umiejętności

DV360
Video
Display
DSP
Programmatic
Google Analytics
AI

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

DIMAQ

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 17.10.2025

Programmatic Specialist

Podsumowanie oferty

Programmatic Specialist

Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa

Performance Group

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Performance Media P.S.A. (dawniej Performance Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca