Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Fajnie, że wpadłeś_aś, bo tak się składa, że do naszego zespołu Client Service poszukujemy Account Managera.
Kim jesteśmy:
Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.
Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy Ryobi.
Poznaj nas bliżej: 👉 https://performancegroup.pl/kariera/
Twoja rola – co będziesz robić na co dzień?
Prowadzić i koordynować projekty 360° w obszarze digital marketingu – od opracowywania koncepcji, przez egzekucję, monitorowanie efektów, a na końcu podsumowanie wyników kampanii i omówienie ich z klientem;
Budować długofalowe relacje z klientami – prowadzić codzienną komunikację (mailową, telefoniczną, a czasem i przy kawie ☕) - opartą o merytorykę i zrozumienie potrzeb;
Zarządzać kampaniami i projektami – pilnować harmonogramów, budżetów, jakości i terminowości, ale też elastycznie reagować na zmiany, gdy sytuacja tego wymaga;
Tworzyć przejrzyste kosztorysy, prezentacje i raporty – tak, by każdy w zespole (i po stronie klienta) wiedział, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy;
Dbać o jakość realizacji i upewniać się, że klient to docenia (mamy na to nawet wskaźniki 😉);
Identyfikować nowe obszary współpracy z klientem – inicjować dodatkowe działania marketingowe i aktywacje;
Negocjować i ustalać warunki współpracy z klientami – od bieżących tematów po nowe aktywacje;
Ścisła współpraca z pozostałymi zespołami digitalowymi w Performance Group – Teamem Kreatywnym, Teamem Mediowym, Social Media, czy Strategy;
No i przede wszystkim… dołączysz do świetnego zespołu, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać! 🤗
Nasze wymagania:
Masz min. 2 lata doświadczenia w obszarze pracy z klientem (preferowana agencja marketingowa / digitalowa/dom mediowy);
Potrafisz dobrać odpowiedni kanał i format kampanii w zależności od celów biznesowych klienta (m.in. kampanie zasięgowe, leadowe, sprzedażowe, wizerunkowe);
Rozumiesz ścieżkę zakupową użytkownika i miałeś okazję planować działania w modelu full-funnel;
Posiadasz podstawą znajomość systemów reklamowych: Meta Ads, Google Ads oraz platform Programmatic;
Na bieżąco śledzisz trendy w digital marketingu, rozumiesz zmieniające się zachowania konsumentów i potrafisz przekładać je na konkretne działania dla klientów
Lubisz współpracować z innymi - dobrze odnajdujesz się w koordynacji wspólnej pracy kilku podzespołów, dbając o dobro projektu i relacje w zespole;
Potrafisz efektywnie zarządzać projektem – planujesz etapy pracy, weryfikujesz priorytety i dążysz do realizacji założonych celów;
Umiesz analizować wyniki kampanii i wyciągać wnioski na podstawie danych z platform reklamowych (Google Analytics, Looker Studio);
Excel i Power Point znasz na poziomie min. średniozaawansowanym (potrafisz tworzyć m.in. kosztorysy i estetyczne, przemyślane prezentacje).
Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie);
Mile widziane:
Korzystasz na co dzień z narzędzi AI, wspierających pracę w digitalu;
Certyfikat Dimaq 🏅
Co oferujemy Tobie:
Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡
Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟
Zarządzamy zespołami w kulturze partnerstwa i empatii - raz w roku spotykamy się na pełną ocenę Twojej pracy (feedback 360), a na koniec ustalamy cele i spersonalizowany plan ich osiągnięcia, dzięki czemu wspólnie pracujemy nad Twoim rozwojem🎯
Wiemy, jak ważny jest zgrany zespół, dlatego stwarzamy wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳)
Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym), opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡
Jak wygląda proces rekrutacji?
Zapoznajemy się z Twoim CV
I spotkanie (online) z Natalią z HR
Zadanie rekrutacyjne
II spotkanie (w biurze) - z Kamilem i Marcinem – managerami zespołu
Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉
Rekomendowane oferty