Account Manager
Nowa
Marketing

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

dobra organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

Zdolności analityczne

negocjacje

obsługa klienta

język angielski

e-commerce

Mile widziane

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋 

Fajnie, że wpadłeś_aś, bo tak się składa, że do naszego zespołu Client Service poszukujemy Account Managera.  


Kim jesteśmy: 

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.

Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy Ryobi.  


Poznaj nas bliżej: 👉  https://performancegroup.pl/kariera/

 


Twoja rola – co będziesz robić na co dzień? 

  • Prowadzić i koordynować projekty 360° w obszarze digital marketingu – od opracowywania koncepcji, przez egzekucję, monitorowanie efektów, a na końcu podsumowanie wyników kampanii i omówienie ich z klientem; 

  • Budować długofalowe relacje z klientami – prowadzić codzienną komunikację (mailową, telefoniczną, a czasem i przy kawie ☕) - opartą o merytorykę i zrozumienie potrzeb; 

  • Zarządzać kampaniami i projektami – pilnować harmonogramów, budżetów, jakości i terminowości, ale też elastycznie reagować na zmiany, gdy sytuacja tego wymaga; 

  • Tworzyć przejrzyste kosztorysy, prezentacje i raporty – tak, by każdy w zespole (i po stronie klienta) wiedział, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy; 

  • Dbać o jakość realizacji i upewniać się, że klient to docenia (mamy na to nawet wskaźniki 😉); 

  • Identyfikować nowe obszary współpracy z klientem – inicjować dodatkowe działania marketingowe i aktywacje; 

  • Negocjować i ustalać warunki współpracy z klientami – od bieżących tematów po nowe aktywacje; 

  • Ścisła współpraca z pozostałymi zespołami digitalowymi w Performance Group – Teamem Kreatywnym, Teamem Mediowym, Social Media, czy Strategy; 

  • No i przede wszystkim… dołączysz do świetnego zespołu, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać! 🤗 

 


Nasze wymagania: 

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w obszarze pracy z klientem (preferowana agencja marketingowa / digitalowa/dom mediowy); 

  • Potrafisz dobrać odpowiedni kanał i format kampanii w zależności od celów biznesowych klienta (m.in. kampanie zasięgowe, leadowe, sprzedażowe, wizerunkowe); 

  • Rozumiesz ścieżkę zakupową użytkownika i miałeś okazję planować działania w modelu full-funnel; 

  • Posiadasz podstawą znajomość systemów reklamowych: Meta Ads, Google Ads  oraz platform Programmatic; 

  • Na bieżąco śledzisz trendy w digital marketingu, rozumiesz zmieniające się zachowania konsumentów i potrafisz przekładać je na konkretne działania dla klientów 

  • Lubisz współpracować z innymi - dobrze odnajdujesz się w koordynacji wspólnej pracy kilku podzespołów, dbając o dobro projektu i relacje w zespole; 

  • Potrafisz efektywnie zarządzać projektem – planujesz etapy pracy, weryfikujesz priorytety i dążysz do realizacji założonych celów;  

  • Umiesz analizować wyniki kampanii i wyciągać wnioski na podstawie danych z platform reklamowych (Google Analytics, Looker Studio); 

  • Excel i Power Point znasz na poziomie min. średniozaawansowanym (potrafisz tworzyć m.in. kosztorysy i estetyczne, przemyślane prezentacje). 

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 


Mile widziane: 

  • Korzystasz na co dzień z narzędzi AI, wspierających pracę w digitalu; 

  • Certyfikat Dimaq 🏅 

 

Co oferujemy Tobie: 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟 

  • Zarządzamy zespołami w kulturze partnerstwa i empatii - raz  w roku  spotykamy  się  na  pełną  ocenę  Twojej  pracy (feedback  360), a na koniec ustalamy cele i spersonalizowany plan ich osiągnięcia, dzięki czemu wspólnie pracujemy nad Twoim rozwojem🎯 

  • Wiemy, jak ważny jest zgrany zespół, dlatego stwarzamy wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳)  

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym), opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 

 

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV  

  1. I spotkanie (online) z Natalią z HR 

  1. Zadanie rekrutacyjne 

  1. II spotkanie (w biurze) - z Kamilem i Marcinem – managerami zespołu 

  1. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna. 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉