Oferty
Młodszy specjalista ds. zakupów i logistyki
Nowa
Inne

Młodszy specjalista ds. zakupów i logistyki

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
PETMEX COMPANY SP. Z O.O.

PETMEX COMPANY SP. Z O.O.

Promenade Pet Care S.A. jest grupą holdingową z polskim kapitałem, która skupia przedsiębiorstwa działające w branży zoologicznej.Promenade Pet Care powstała z myślą o rozwoju sektora profesjonalnych usług zoologicznych w Europie i na świecie, na obecną chwilę spółka rozwija działalność w obszarze produkcji petfood oraz e-commerce. Wraz z dynamicznym rozwojem spółki planowane są wdrożenia nowych kategorii produktowych. W skład grupy wchodzą Spółki Petmex Company - producent gryzaków i karm oraz Hubun - internetowy sklep zoologiczny.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

negocjacje

badanie rynku

Opis stanowiska

Jako  młodszy Specjalista ds. Zakupów i Logistyki będziesz ważnym członkiem Naszego zespołu. Twoje główne zadania to badanie rynku, wyszukiwanie nowych dostawców, składanie zamówień oraz optymalizacja procesów zakupowych.  ( odwiedź i poznaj Nas wirtualnie Producent naturalnych gryzaków | Petmex PETMEX Corporate Video 2023 (ENG) - YouTube). 


Zakres obowiązków:

  • Wyszukiwanie nowych dostawców i produktów oraz analiza ofert, aby wybrać najlepsze opcje
  • Składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji (sprawdzanie jakości, ilości i cen)
  • Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami
  • Kontrola stanów magazynowych i dokumentacji zakupowej
  • Aktualizacja dokumentów związanych z zakupami i produktami
  • Współpraca z firmami transportowymi (od wyceny po zlecenia i monitorowanie realizacji)
  • Obsługa procesu reklamacji
  • Udział w projektach zakupowych oraz wsparcie pracy zespołu zakupów
  • Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.


Doświadczenie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Praktyczna znajomość procesów zakupowych i logistycznych.


Umiejętności:

  • Dobra znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętność analizy danych i oceny ofert
  • Umiejętność negocjacji oraz budowania relacji z dostawcami
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (preferowane, ale nie obowiązkowe)
  • Znajomość systemów ERP lub innych systemów do zarządzania zakupami.


Cechy osobiste:

  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność w działaniu
  • Pro aktywność i chęć do uczenia się oraz rozwijania swoich umiejętności.




Sprawdź podobne oferty pracy

Magazynier / Praca na magazynie / Umowa o pracę tymczasową!

Nowa
5 000 - 8 100 pln
Eurokadra S.A.
Bydgoszcz
komunikatywność
dyspozycyjność
Nowa

Customer Service Representative (US market)

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Business Continuity & Site Emergency Specialist

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Warszawa
Disaster Recovery
Crisis Management
Nowa

Specjalista do spraw Zaopatrzenia / Kupiec w Cateringu Dietetycznym

Nowa
6 000 - 8 000 pln
5PD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jarocin
branża gastronomiczna
Nowa

Associate w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych | Gdańsk

Nowa
Colliers
Gdańsk
język angielski
wynajem nieruchomośc
Microsoft Office Word
Nowa