PetRing Sp.z.o.o. jest częścią francuskiej Grupy STARD. Ciągle się rozwijamy i sukcesywnie powiększamy zakład w Przylepie. Nasze wyroby z PET (butelki i słoiki) stanowią opakowanie dla wielu polskich oraz zagranicznych produktów kosmetycznych, chemii domowej, suplementów diety, produktów spożywczych. Znajdziesz je w największych drogeriach, dyskontach… a nawet w swoim domu! Do naszego zespołu poszukujemy aktualnie kandydatki/a na stanowisko:
💻SPECJALIST/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Kogo poszukujemy?
Osoby, dla której kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w języku polskim i angielskim jest przyjemnością, a nie smutnym obowiązkiem. Znajomość innych języków obcych (np. j.niemieckiego) będzie „na plus”, ale nie jest wymagana. Cenimy sobie współpracę z ludźmi, którzy zamiast tworzyć problemy wolą je rozwiązywać- nasi klienci również lubią taką postawę. Zaangażowanie w powierzane zadania oraz chęć zdobywania wiedzy i rozwoju wraz z rozwojem firmy będą przepustką do zdobycia miejsca w naszym zespole.
Jak pracujemy?
Praca na tym stanowisku odbywa się stacjonarnie (w siedzibie firmy) w systemie 1-zmianowym (8:00-16:00), od poniedziałku do piątku.
Istnieje możliwość pracy zdalnej w razie potrzeby.
📑Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należało:
- Bieżąca obsługa mailowa i telefoniczna aktualnych i nowych klientów z Polski oraz innych krajów (średnio 80% to maile, 20% kontakt telefoniczny)
- Współpraca z naszymi Key Account Managerami w zakresie zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta i zamówień (ustalanie szczegółów złożonych zamówień itp.)
- Przyjmowanie i poprawne wprowadzanie zamówień od klientów do systemu ERP
- Nadzór nad terminowością realizacji oraz wysyłki/odbiorów przyjętych i zrealizowanych zamówień (ścisła współpraca z naszym Transport Managerem oraz działami transportowymi klientów)
- Wysyłka wzorów produktów do klientów (zamawianie wzorów z magazynu próbek, a po ich otrzymaniu z magazynu- poprawne opisanie oraz nadanie do klienta kurierem)
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz wystawianie faktur sprzedażowych (przy współpracy z Działem administracyjnym oraz Magazynem)
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania odpraw celnych (we współpracy z innymi działami oraz agencjami celnymi)
- Przygotowywanie ofert cenowych oraz aktualizacja cenników dla stałych klientów (ze wsparciem KAM i Kierownika Działu sprzedaży i marketingu)
- Obsługa systemów CRM i ERP w ramach odpowiednich modułów i zleconych zadań (aktualizacja danych, raportowanie bieżącej pracy, generowanie dokumentacji itp.)
- Dbanie o prawidłowy obieg informacji
- Inne doraźne działania zlecone przez Zarząd i/lub Kierownika Działu sprzedaży i marketingu
📋Będziemy wymagać od Ciebie:
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną i efektywną komunikację z klientami (mailowo i telefonicznie)
- Znajomość języka niemieckiego będzie dużym plusem, ale nie jest wymagana
- Umiejętności budowania relacji i długotrwałej współpracy z klientem
- Dokładności we wprowadzaniu danych, analizowaniu dokumentów (np. zamówień klienta)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku jest mile widziane, ale ważniejsze jest dla nas potencjał kandydata/ki
- Umiejętności pracy w zespole i komunikatywności
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności szybkiego uczenia się i zadaniowego podejścia do powierzonych obowiązków
- Samodzielności i odpowiedzialności
🤝W zamian oferujemy Ci:
- Umowę o pracę
- Solidną podstawę wynagrodzenia + premie
- Pracę 1-zmianową i wolne weekendy
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU, karty MultiSport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego
- Premie na Boże Narodzenie i „wczasy pod gruszą”
- Indywidualne podejście i mocne wsparcie doświadczonego zespołu
- Dobrą atmosferę i stabilne zatrudnienie od samego początku
📍Miejsce pracy:
Petring Sp.z.o.o.
Ul. Ogrodnicza 5, 66-015 Przylep-Zielona Góra