Junior Influencer Marketing Specialist

Junior Influencer Marketing Specialist

Marketing

Czerniakowska 87A, Warszawa

Piesotto

5 000 - 7 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

influencer marketing
e-commerce
Canva
kreatywność
dobra organizacja pracy

Mile widziane

Paid Social
SEO
content marketing

Opis stanowiska

Hej, tu Piesotto – ekipa, która łączy miłość do 🐕 🐩 i zdrowego jedzenia. Nasza firma to nic innego jak dieta pudełkowa, tylko dla piesków. Mamy własną kuchnię, która gotuje świeże posiłki i dostarcza je w modelu subskrypcyjnym na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która odnajdzie się w dynamicznym środowisku pracy, ma głowę pełną pomysłów i nie boi się ich samodzielnie realizować przy wsparciu zespołu.

Być może czekamy właśnie na Ciebie! 💥


Stanowisko: Junior Influencer Marketing Specialist


Warszawa / hybrydowo / full-time


Na czym będzie polegać Twoja rola?

  • Opracowywanie i realizacja strategii influencer marketingowych, które wspierają naszą sprzedaż i budują silną relację z marką.

  • Poszukiwanie i nawiązywanie współprac partnerskich (m.in. restauracje, marki i miejsca przyjazne psom)

  • Prowadzenie kampanii end-to-end: od koncepcji, przez research i wybór twórców, kontakt, negocjacje, briefowanie i egzekucję, aż po analizę i raportowanie efektów.

  • Budowanie i rozwijanie relacji z influencerami - również w formacie afiliacyjnym.

  • Współpraca z twórcami przy recenzjach i produkcji UGC.

  • Tworzenie prezentacji i udział w strategicznych spotkaniach zespołu - zależy nam, żebyś miała/miał realny wpływ na kierunek, w którym idziemy.


Szukamy osoby, która:

  • Ma min. rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii z influencerami (mile widziane: w branży e-commerce, lifestyle, pet food lub beauty).

  • Potrafi efektywnie zarządzać projektami i sprawnie działać nawet wtedy, gdy dzieje się dużo.

  • Zna rynek twórców internetowych w Polsce i wie, jak dobierać odpowiednich partnerów do kampanii w określonym budżecie

  • Świetnie komunikuje się zarówno z influencerami, jak i zespołem wewnętrznym.

  • Ma analityczne podejście - potrafi nie tylko robić kreatywne kampanie, ale też wyciągać wnioski z wyników.

  • Zna narzędzia do raportowania, szukania i analizy influencerów 

  • Swobodnie tworzy prezentacje (PowerPoint/Canva) i poradzi sobie z przygotowaniem podstawowych materiałów czy podsumowania kampanii.


Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Pracowałaś/eś wcześniej w agencji lub startupie;

  • Znasz Asanę, Notion lub inne narzędzia do zarządzania projektami;

  • Rozumiesz, jak działają inne kanały digital marketingu (paid social, SEO, content, e-mail).

  • Obsługa podstawowych programów do video/design będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy?

  • Realny wpływ na rozwój marki pet food w Polsce

  • Możliwość wpływu na strategię i content;

  • Hybrydowy model pracy (Warszawa- Mokotów )

  • Forma zatrudnienia B2B lub UZ 

  • Zniżki na Piesotto dla Twojego psijaciela ❤️🐾

  • Prywatna opieka medyczna

  • Sprzęt niezbędny do pracy (Macbook)

  • Biuro Pet-friendly


Oferta dodana: 25.07.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca