💥 Specjalista ds. Allegro 💥
-, Warszawa
Pirk Spark Sp Z o.o
W strategii Pirk Spark na 2025 roku mamy zapis, że chcemy pracować z najlepszymi!
Jeśli zatem jesteś osobą, która w swoim fachu dąży do bycia najlepszym, to jesteśmy właśnie dla Ciebie i zapraszamy do aplikowania do nas.
Wierzymy też mocno w rozwój naszych ludzi i pomagamy im w tym, by stali się top 1.
W Pirk Spark jesteśmy odpowiedzialni za wzrost naszych klientów w internecie. Jesteśmy największą agencją obsługująca sprzedawców na Allegro w Polsce. Tym samym jedyną, która łączy usługę z technologią. Posiadamy własną aplikację, która w połączeniu z wiedzą naszego zespołu dowozi świetne rezultaty.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalisty ds. Allegro, który pomoże nam w obsłudze naszych Klientów. Liczymy, że wesprzesz nasz zespół i zwiększysz sprzedaż obsługiwanych przez nas kont Allegro!
Miejsce pracy:
dla osób z Poznania i okolic: Poznań (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
dla osób spoza Poznania i okolic: wtorek-środa co drugi tydzień w biurze w Poznaniu, pozostałe dni zdalnie
dla osób spoza Poznania oferujemy wsparcie w kosztach dojazdu i zakwaterowania. Szczegóły dotyczące wsparcia w kosztach dojazdu ustalamy indywidualnie w zależności od miejsca zamieszkania.
Zadania, które Ci powierzymy:
prowadzenie i bieżąca obsługa kont na platformie Allegro,
dbanie o jakość ofert Klientów, nadzór nad ich treścią oraz wykorzystanymi zdjęciami,
tworzenie nowych ofert w oparciu o zasady Allegro oraz przyjętą strategię,
poszukiwanie i wprowadzanie nowych rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedaży,
planowanie i realizacja kampanii reklamowych Allegro Ads sponsorowanych oraz graficznych,
raportowanie osiągniętych efektów,
monitorowanie działań konkurencji i bieżące reagowanie na zmieniające się trendy,
prowadzenie analiz na podstawie danych z Allegro Analytics i Trade Watch,
prowadzenie spotkań z klientami,
tworzenie krótko - długoterminowych strategii marketingowych.
Dlaczego chcesz z nami pracować:
zespół specjalistów, który zawsze pomoże Ci w trudniejszych projektach,
wsparcie Team Leadera dysponującego bardzo dużą wiedzą o Allegro i tworzeniu strategii marketingowych,
możliwość zlecania grafik oraz tekstów reklamowych do wyspecjalizowanych osób,
jasno określona droga rozwoju, na konkretnych parametrach,
duża samodzielność w działaniu, możliwość realizowania własnych strategii,
współpraca z dużymi graczami na Allegro.
Dodatkowo:
pracę w dobrze zlokalizowanym biurze w centrum Poznania,
hybrydowy model pracy,
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Poszukujemy osób z doświadczeniem na poziomie mid i eksperckim. Preferujemy osoby z minimum rocznym doświadczeniem w agencji marketingowej, ale nie jest to warunek konieczny.
Mamy 4 etapy rekrutacji.
Pierwsze dwa etapy to zadania rekrutacyjne które dostaniesz od nas na maila. Kolejny etap to rozmowa , która będzie trwać około 30 min
Ostatni etap, to rozmowa z Twoim przyszłym przełożonym