Specjalista HELP DESK

Specjalista HELP DESK

Obsługa klienta

Sielecka 35, Warszawa

Plej.

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer support

Opis stanowiska

Szukamy Help Desk Specjalisty (Regular). Kogoś, kto lubi rozwiązywać problemy i jednocześnie rozumie, że za każdym zgłoszeniem kryje się prawdziwa osoba z realnymi potrzebami. Szukamy kogoś, kto potrafi łączyć techniczne umiejętności z empatią i cierpliwością. Osoby, która nie tylko sprawnie diagnozuje i naprawia usterki, ale także potrafi w przystępny sposób przekazywać wiedzę użytkownikom. Kogoś, kto pasjonuje się nowymi technologiami, lubi wyzwania i zawsze dąży do poprawy jakości obsługi. Dołącz do nas, jeśli chcesz wspierać nas w codziennej pracy i rozwijać swoje umiejętności w zakresie IT


Twoje zadania:

  • rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników

  • przygotowywanie sprzętu komputerowego do wydania lub wymiany pracownikom (instalacja/aktualizacja systemu, konfiguracja, instalacja wymaganych aplikacji, wysyłka oraz dokumentacja procesu)

  • prowadzenie inwentaryzacji i dokumentacji zamawianego i wydawanego sprzętu

  • współpraca przy realizowaniu zamówień na sprzęt IT

  • zarządzanie w Active Directory

  • podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych

  • współpraca z zespołami wyższych linii wsparcia – smart hands

  • tworzenie dokumentacji IT

  • konfiguracja urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)

  • bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego

  • proste naprawy / wymiany podzespołów sprzętu komputerowego


Nasze oczekiwania:

  • wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji

  • dobra znajomość systemu Windows oraz macOS oraz administracji tymi systemami

  • znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów z pakietu Office

  • praktyczna znajomość usługi MS Active Directory

  • wiedza w zakresie zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi

  • znajomość zagadnień związanych z podstawową konfiguracją serwerów

  • umiejętności interpersonalne: komunikatywność, otwartość

  • dobra organizacja własnej pracy

  • podstawowa znajomość technologii VPN

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na zapoznanie się z dokumentacją oraz zgłoszenia do producenta problemu technicznego ze sprzętem lub oprogramowaniem


Zapewniamy:

  • pracę w stabilnej agencji marketingu zintegrowanego

  • projekty dla rozpoznawalnych marek

  • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego

  • możliwość rozwoju – udział w szkoleniach i konferencjach

  • eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.

Oferta dodana: 29.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca