Specjalista HELP DESK
Sielecka 35, Warszawa
Plej.
Szukamy Help Desk Specjalisty (Regular). Kogoś, kto lubi rozwiązywać problemy i jednocześnie rozumie, że za każdym zgłoszeniem kryje się prawdziwa osoba z realnymi potrzebami. Szukamy kogoś, kto potrafi łączyć techniczne umiejętności z empatią i cierpliwością. Osoby, która nie tylko sprawnie diagnozuje i naprawia usterki, ale także potrafi w przystępny sposób przekazywać wiedzę użytkownikom. Kogoś, kto pasjonuje się nowymi technologiami, lubi wyzwania i zawsze dąży do poprawy jakości obsługi. Dołącz do nas, jeśli chcesz wspierać nas w codziennej pracy i rozwijać swoje umiejętności w zakresie IT
Twoje zadania:
rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
przygotowywanie sprzętu komputerowego do wydania lub wymiany pracownikom (instalacja/aktualizacja systemu, konfiguracja, instalacja wymaganych aplikacji, wysyłka oraz dokumentacja procesu)
prowadzenie inwentaryzacji i dokumentacji zamawianego i wydawanego sprzętu
współpraca przy realizowaniu zamówień na sprzęt IT
zarządzanie w Active Directory
podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych
współpraca z zespołami wyższych linii wsparcia – smart hands
tworzenie dokumentacji IT
konfiguracja urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
proste naprawy / wymiany podzespołów sprzętu komputerowego
Nasze oczekiwania:
wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
dobra znajomość systemu Windows oraz macOS oraz administracji tymi systemami
znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów z pakietu Office
praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
wiedza w zakresie zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
znajomość zagadnień związanych z podstawową konfiguracją serwerów
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, otwartość
dobra organizacja własnej pracy
podstawowa znajomość technologii VPN
znajomość języka angielskiego pozwalająca na zapoznanie się z dokumentacją oraz zgłoszenia do producenta problemu technicznego ze sprzętem lub oprogramowaniem
Zapewniamy:
pracę w stabilnej agencji marketingu zintegrowanego
projekty dla rozpoznawalnych marek
w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego
możliwość rozwoju – udział w szkoleniach i konferencjach
eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.