ZADANIA:
⦁ Ewidencja dokumentów księgowych w zakresie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (krajowych i zagranicznych),
⦁ Dekretacja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, dokumentów kosztowych, rezerw, wyciągów bankowych, oraz innych dokumentów księgowych w tym rozliczanie kaucji,
⦁ Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku,
⦁ Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby raportowania firmy oraz udział w raportowaniu danych do właściciela , w tym raporty roczne, półroczne, kwartalne,
⦁ Aktywny udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
⦁ Sporządzanie sprawozdawczości GUS, NBP
WYMAGANIA:
⦁ Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia / finanse / rachunkowość
⦁ Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w zakresie pełnej księgowości
⦁ Dobra znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych
⦁ Dobrej znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,
⦁ Umiejętność analitycznego myślenia
⦁ Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
⦁ Umiejętności pracy pod presją czasu, efektywnej organizacji czasu pracy własnej oraz innych, dokładności, terminowości oraz odpowiedzialności
⦁ Doświadczenie w branży budowlanej, znajomość systemu finansowo – księgowego ERP XL, licencja do usługowego prowadzenia ksiąg oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowymi atutami.
OFERUJEMY:
⦁ Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia i zawodowej wiedzy
⦁ Stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce i na rynkach międzynarodowych
⦁ Pracę w zespole specjalistów z branży
⦁ Pakiet benefitów
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą Aplikuj dołączając klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Rekomendowane oferty