Pro Media Sp. z o.o. to największy wydawca na terenie woj. opolskiego. Do naszych produktów należą NTO, nto.pl, naszemiasto.pl oraz wiele serwisów i wydań tematycznych. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji z rynkiem dla naszych klientów i czytelników.
Rozwijając własną sieć portali informacyjnych: www.nto.pl, www.opole.naszemiasto.pl, społecznościowych oraz biznesowych, skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. mediów społecznościowych
Co będziesz robić po okresie wdrożenia:
- Tworzyć i realizować strategię komunikacji w social mediach (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, YouTube itp.);
- Przygotowywać treści (posty, stories, reels) oraz ich publikację;
- Monitorować trendy, ale także proponować nowe rozwiązania;
- Analizować efektywność działań i tworzyć raporty dotyczące wyników;
- Prowadzić konta firmowe klientów w mediach społecznościowych;
- Obsługiwać narzędzia reklamowe w social mediach;
- Współpracować z działem marketingu i zewnętrznymi partnerami.
Czego oczekujemy?
-
Doświadczenia w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych - tworzenia treści, prowadzenia kampanii reklamowych i zarządzania profilami firmowymi w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube itp.).
-
Znajomości narzędzi reklamowych i analitycznych - biegłości w korzystaniu z platform reklamowych (Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, itp.) oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Insights, itp.), umiejętności interpretacji danych i optymalizacji kampanii.
-
Kreatywności i umiejętności tworzenia angażujących treści - tekstów, grafik, filmów, które angażują użytkowników i są zgodne z założeniami strategii komunikacji.
-
Znajomości trendów w mediach społecznościowych oraz formatów i technologii, które pomagają budować silną obecność marki w mediach społecznościowych.
-
Umiejętności planowania i realizacji strategii komunikacji, a także zdolności do opracowywania długofalowych planów komunikacyjnych, które odpowiadają celom marketingowym firmy lub klientów, oraz monitorowania ich skuteczności.
-
Zdolności analitycznych – przydatnych podczas oceny wyników działań w mediach społecznościowych, czy przygotowywania raportów oraz wdrażania działań optymalizujących.
-
Komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole, cenimy otwartość na współpracę z różnymi działami w firmie (marketing, sprzedaż, PR) oraz zewnętrznymi partnerami;
-
Zorganizowania i umiejętności zarządzania czasem, czyli zdolności do pracy w dynamicznym środowisku, zarządzania wieloma projektami jednocześnie oraz dotrzymywania terminów.
To oferujemy:
- stałą pracę w stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na lokalnych rynkach;
- pełne wsparcie organizacyjne - w tym wsparcie menedżerskie i opiekę doświadczonych pracowników;
- stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku;
- przejrzysty system wynagradzania;
- dużą samodzielność i swobodę przy realizacji powierzanych zadań;
- dostęp do unikalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych technologii, Internetu i rozwiązań multimedialnych;
- narzędzia pracy: laptop, telefon.
Aplikuj przez przycisk "Aplikuj".
Administratorem Twoich danych osobowych, które podajesz nam przesyłając odpowiedź na ofertę pracy, jest Pro Media sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, ul. Powstańców Śląskich 9, 45-086 Opole. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia Ci udziału w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w rekrutacji. Pełna treść klauzuli obowiązku informacyjnego wraz z pouczeniem o przysługujących Ci prawach, w tym możliwości złożenia skargi do organu nadzoru dostępna jest tutaj.