Kierownik ds. Relacji z Gościem
Żwirki i Wigury 1h, Warszawa
Polski Holding Hotelowy
Twój zakres obowiązków
Godne reprezentowanie obiektu i kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Dbanie o pozytywne wrażenia Gości z pobytu.
Aktywne słuchanie opinii Gości na temat hotelu i przekazywanie tych wiadomości przełożonym.
Odpowiadanie na wszelkie pytania, potrzeby i prośby Gości, analiza i przewidywanie potrzeb Gości hotelowych przy jednoczesnym szybkim ich spełnianiu.
Rozwiązywanie problemów i skarg Gości w profesjonalny sposób.
Kontrola i koordynacja przyjazdów i wyjazdów Gości VIP.
Nawiązywanie długotrwałych pozytywnych relacji z Gośćmi.
Odpowiadanie na opinie o hotelu umieszczone na portalach internetowych.
Dbanie o celebrowanie ważnych dla Gości uroczystości, bądź wydarzeń.
Towarzyszenie Gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w celu stworzenia i zagwarantowania usług najwyższej jakości.
Aktywne prowadzenie hotelowych platform społecznościowych.
Współpraca z innymi działami w hotelu.
Nasze wymagania
Umiejętność pracy w zespole.
Doświadczenie w relacji z Gośćmi w hotelu (minimum 2 lata).
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Zorientowanie na potrzeby Gości i na jakość obsługi.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Otwartość, kreatywność i wysokie umiejętności organizacyjne.
Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir vivre.
Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z Gośćmi i współpracownikami.
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania sytuacji problemowych, odporność na stres i pracę pod presją czasu.
Znajomość obsługi komputera.
Mile widziane
Znajomość innych języków obcych.
Umiejętność tworzenia social media content (Facebook, Instagram, LinkedIn).
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy oraz 5* hotelu Renaissance.
Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
platforma MyBenefit
ZFŚS
PPK
Obiady pracownicze
Program grywalizacji AMBASADOR
Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Polski Holding Hotelowy lider inwestycji okołolotniskowych w Polsce. Spółka jest jednocześnie inwestorem, operatorem oraz administratorem istniejących obiektów, a także inwestycji realizowanych od podstaw. Jako franczyzobiorca współpracuje z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi takimi jak Marriott, Hilton, Best Western, International Hotel Group.
Kierownik ds. Relacji z Gościem
Kierownik ds. Relacji z Gościem
Żwirki i Wigury 1h, Warszawa
Polski Holding Hotelowy