Koordynator ds. Administracji i Księgowości
Twój zakres obowiązków
Odpowiedzialność za obieg dokumentacji organizacyjno-prawnej, korespondencji oraz informacji i dokumentów pomiędzy hotelem, a Działem Księgowości i Działem Kadr w Biurze Zarządu.
Ewidencjonowanie w książce podawczej wszystkich przychodzących do hotelu faktur, nadzór nad ich obiegiem w Hotelu oraz przekazanie faktur do Biura Księgowości i Finansów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Koordynowanie procesów zakupowych w hotelu.
Przekazywanie zgodnie z przyjętymi procedurami do księgowości w odpowiednim cyklu:
danych z inwentaryzacji zapasów, wykazu rezerw Hotelu, innych raportów wymaganych procedurami.
Współpraca z Koordynatorami Działów w zakresie ewidencji środków trwałych Hotelu i uczestnictwo w okresowych spisach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
Prowadzenie kasy Głównej Hotelu, w tym wypłaty zaliczek i rozliczanie wydatków pracowników Hotelu.
Dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodnie z raportami sprzedaży — uzgadnianie utargów, deponowanie gotówki do banku — wydanie utargu do konwoju.
Zabezpieczenie zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne i biurowe.
Odpowiedzialność za wypełnianie procedur, standardów oraz regulaminów ustanowionych przez hotele w ramach grupy kapitałowej PHH Sp. z o.o.
Aktywne uczestnictwo w zebraniach z działami operacyjnymi.
Nasze wymagania
Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Umiejętność organizacji pracy, pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Dokładność i sumienność w działaniu.
Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.
Mile widziane
Wykształcenie wyższe: rachunkowość / finanse / księgowość lub inne pokrewne.
Minimum roczne doświadczenie w księgowości / kadrach / zakupach lub dwuletnie w hotelu w działach bezpośredniej obsługi klienta.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny.
Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
System kafeteryjny
Platforma MyBenefit
Usługa gastro w obiektach 50%
Program grywalizacji Ambasador
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.
Hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport usytuowany jest w biznesowej dzielnicy Warszawy, w odległości 1 km od Lotniska Chopina i 6 km od centrum miasta. Trzygwiazdkowy hotel posiada 116 pokoi, salę konferencyjną, restaurację oraz całodobowy bar. Dla gości hotelowych dostępne jest również całodobowa sala fitness.
Koordynator ds. Administracji i Księgowości
Koordynator ds. Administracji i Księgowości