Grupa Polski Holding Hotelowy to ponad 50 hoteli i obiektów w całej Polsce, setki miejsc pracy i nieograniczone możliwości rozwoju. Współpracujemy z największymi i najbardziej prestiżowymi sieciami hotelowymi na świecie, ale to ludzie napędzają nasz sukces i są naszą największą wartością. Stawiamy na rozwój, współpracę, otwartą komunikację, wzajemny szacunek i wsparcie, budując niezrównaną kulturę gościnności w naszym biznesie i miejscu pracy.
Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator ds. raportowania.
- Sporządzanie raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości i MSR/MSSF.
- Udział w procesie zamykania miesiąca.
- Sporządzanie miesięcznych oraz kwartalnych raportów dla Zarządu oraz raportów ad-hoc.
- Koordynowanie prac audytora oraz współpraca z audytorem zewnętrznym bieżąca współpraca z działem księgowości.
- Bieżąca kontrola kont księgowych.
- Weryfikacja pakietów konsolidacyjnych sporządzanych przez spółki zależne.
- Udział w procesie konsolidacji sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej.
- Wdrażanie i usprawnianie procedur księgowych.
- Współpraca przy tworzeniu i weryfikacji budżetu.
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
- Kilkuletnie doświadczenie w audycie finansowym lub na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość rachunkowości finansowej wg Polskich Standardów Rachunkowości oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, a także przepisów podatkowych,
- Doświadczenie w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych,
- Wiedza teoretyczna i praktyczne z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej,
- Umiejętność analizy i interpretacji danych oraz ich przejrzystej prezentacji,
- Dobra znajomość programów MS Excel, Word, PowerPoint,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- znajomość programów finansowo – księgowych: Optima, E-nova, Impuls, Profinn
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne.
- System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy.
- Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
- Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży.
- Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, w tym możliwość nauki języków obcych metodą online, sponsorowane ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny, system kafeteryjny.
- Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
- Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.