Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław Główny
Nowa
Obsługa klienta

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław Główny

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

Microsoft Office

Mile widziane

język ukraiński

język rosyjski

Opis stanowiska

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:

  • Obsługę pasażerów i klientów dworca w ramach udzielenia informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania, obsługa najemców lokali,
  • Współpracę z służbami na terenie dworca,
  • Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji,
  • Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie,
  • Udział w przedsięwzięciach realizowanych na terenie dworca.


Wymagania: 

  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konserwację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
  • Mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
  • Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Co możemy Ci zaoferować?

  • Miłą atmosferę pracy,
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy,
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
  • Terminową wypłatę świadczeń,
  • Umowę zlecenie.


Rekomendowane oferty

Customer Support with Bulgarian

Nowa
7 000 - 7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Lublin
Bulgarian
Nowa