Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
- Obsługę pasażerów i klientów dworca w ramach udzielenia informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania, obsługa najemców lokali,
- Współpracę z służbami na terenie dworca,
- Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji,
- Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie,
- Udział w przedsięwzięciach realizowanych na terenie dworca.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konserwację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
- Mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
- Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
- Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy,
- Dobrą lokalizację miejsca pracy,
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- Terminową wypłatę świadczeń,
- Umowę zlecenie.