Wymagane umiejętności
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
platforma zakupowa
negocjacje
Opis stanowiska
Numer referencyjny: Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Katowicach
Miejsce pracy: Katowice
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów
- Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
- Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału
- Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu listów nieodebranych i zwrotnych potwierdzeń odbioru
- Przygotowania dokumentów do przekazania do archiwum Spółki
- Rozliczanie faktur wpływających do Wydziału Administracyjnego
- Współpraca z komórkami Oddziału w zakresie prowadzonych na stanowisku działań
- Wykształcenie wyższe - mile widziane
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy z archiwizacją dokumentów
- Terminowość
- Umiejętność pracy w zespole
-
Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat
-
Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza
-
Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów
-
Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników
-
Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel
-
Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Oferta dodana: 25.07.2025