Specjalista(-ka) w Wydziale Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

Inne

Specjalista(-ka) w Wydziale Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

Inne
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
helpdesk
bezpieczeństwo wewnętrzne
inżynieria bezpieczeństwa cywilnego

Mile widziane

język angielski
kolejnictwo

Opis stanowiska

Specjalista(-ka) w Wydziale Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:

  • Bieżącą współpracę z przedstawicielami PKP Intercity S.A. i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Centrum Wsparcia Klienta (CWK) oraz, w razie konieczności, z podmiotami kolejowymi spoza CWK w zakresie działań na rzecz pasażera

  • Współpracę z punktami gastronomicznymi w zakresie wydawania poczęstunków na dworcach dla pasażerów oczekujących na opóźnione pociągi

  • Koordynowanie i optymalizację działań związanych z obsługą klienta na dworcach kolejowych zarządzanych przez PKP S.A., w szczególności udział w podejmowaniu działań minimalizujących skutki nagłego obniżenia poziomu usług świadczonych na rzecz pasażerów

  • Współpracę ze służbami, w tym Policją, Strażą Ochrony Kolei, Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., agencjami ochrony osób i mienia świadczącymi swoje usługi na dworcach kolejowych PKP S.A., wojewódzkimi centrami zarządzania kryzysowego, RCB, ABW

  • Koordynowanie działań pracowników agencji ochrony osób i mienia na dworcach kolejowych PKP S.A. w sytuacjach nadzwyczajnych na poziomie operacyjnym

  • Pracę w systemie równoważnego czasu pracy (system zmianowy dwunastogodzinny)


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Posiadania predyspozycji do pracy w systemie równoważnego czasu pracy (system zmianowy dwunastogodzinny)

  • Wykształcenia min. średniego, mile widziane wykształcenie wyższe z kierunków: inżynieria bezpieczeństwa cywilnego, bezpieczeństwo wewnętrzne lub pochodne

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center

  • Mile widziana znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego

  • Komunikatywności, rzetelności, dobrej dykcji i miłego głosu, odporności na stres

  • Znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych

  • Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kolejnictwa


Oferujemy:

  • Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,

  • Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,

  • Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,

  • Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,

  • Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,

  • Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych


Wymagane umiejętności

obsługa klienta
helpdesk
bezpieczeństwo wewnętrzne
inżynieria bezpieczeństwa cywilnego

Mile widziane

język angielski
kolejnictwo

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.11.2025

Specjalista(-ka) w Wydziale Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

Podsumowanie oferty

Specjalista(-ka) w Wydziale Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

-, Warszawa

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest PKP S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 74(dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądani... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.