✈️ Chcesz rozwijać się w Data Driven & Digital Marketingu? Myślisz analitycznie i masz doświadczenie w social media? Lubisz wyzwania i chcesz rozwijać swoje umiejętności na skalę międzynarodową? Dołącz do nas! Szukamy talentów do naszego Teamu in-house prowadzącego działania w Europie, Ameryce Północnej i Azji. ✈️
Przygotowywanie strategii reklamowych oraz estymacji wyników;
Monitoring kampanii, optymalizacja zgodna z celami oraz wdrażanie nowych działań;
Analiza wskaźników efektywności kampanii;
Rozwój analityki marketingowej oraz ścisła współpraca z innymi ekspertami Performance oraz Growth Marketingu;
Rozpoznawanie i ocena trendów na rynku social mediów;
Współpraca w tworzeniu strategii i aktywacji social media.
Nasze oczekiwania:
Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii reklamowych w ramach SoMe (Meta, Linkedin, TikTok, itd.);
Potrafisz poruszać się po trendach w social mediach, bardzo dobrze znasz platformy social media oraz ich algorytmy;
Potrafisz skonfigurować Piksela Meta oraz korzystać z narzędzi analityki marketingowej;
Posiadasz wyższe wykształcenie lub niedługo kończysz studia;
Dobrze znasz Excela i narzędzia web analytics;
Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim (poziom min. B2)
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy na dużych budżetach;
Umiejętność współpracy na poziomie międzynarodowym;
Znajomość dodatkowych języków obcych.
Nasza oferta:
Realny wpływ na strategię rozwoju jednej z najsilniejszych polskich marek działających na skalę międzynarodową;
Praca na najlepszych narzędziach z zakresu digital marketingu, analityki oraz sprzedaży internetowej;
Bezpośrednia współpraca z wiodącymi liderami branży lotniczej oraz digital marketingu;
Udział w konferencjach branżowych w Polsce i za granicą;
Bogaty pakiet benefitów, w tym: bilety lotnicze na połączenia LOT i wybrane linie lotnicze na całym świecie;
Praca w zespole ekspertów marketingu – jesteśmy otwarci, ambitni i nastawieni na sukces – czekamy na Ciebie! Nasza współpraca opiera się na wzajemnym zaufaniu i feedbacku;
Praca w systemie hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze);