Przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru pełnomocnictw;
Przygotowywanie zarządzeń Prezesa Zarządu oraz Członków Zarządu, prowadzenie rejestru zarządzeń;
Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komitetów Rady Nadzorczej, w tym projektów uchwał;
Sporządzanie protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komitetów Rady Nadzorczej;
Prowadzenie rejestru uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej i Komitetów Rady Nadzorczej;
Przekazywanie zadań zleconych przez Zarząd do właściwych komórek merytorycznych, prowadzenie rejestru zadań zleconych przez Zarząd oraz monitoring ich wykonywania;
Obsługa administracyjna Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komitetów Rady Nadzorczej.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe;
Dokładność i dbałości o wysoką jakość wykonywanych zadań;
Umiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi sprawami;
Motywacja i zorientowanie na realizowanie postawionych celów;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Umiejętność pracy w zespole oraz odporności na stres;
Mile widziana znajomość przepisów prawnych regulujących prawne funkcjonowanie spółek (w tym m.in. zasad reprezentacji, mandatów i kadencji).
To oferujemy:
Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji
Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji