Digital Marketing Specialist
Marketing

Digital Marketing Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

content marketing

Facebook Ads

kreatywność

dobra organizacja pracy

skuteczna komunikacja

social media

marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Jesteśmy sklepem e-commerce oferującym szeroki zakres personalizowanych wydruków. Nasi klienci, korzystając z kreatorów dostępnych na stronie, sami personalizują zamawiany produkt. Większość klientów poszukuje u nas unikalnego i sentymentalnego prezentu. Nasza działalność łączy technologię, design i emocje. We wszystkim co robimy, ogromny nacisk kładziemy na hasło “Positive Vibes”, które dla nas oznacza:

  • emocje, które chcemy aby klient czuł na każdym etapie interakcji z marką
  • emocje, które towarzyszą klientowi przy otwieraniu prezentu
  • kultura organizacyjna, czyli to co czujemy my jako zespół, uczestnicząc w rozwoju firmy.


Szukamy kreatywnej i samodzielnej osoby, która rozwinie nasze kanały social media. Celem działań będzie budowa świadomości marki przede wszystkim na rynkach zagranicznych (Ameryka Północna, Europa i Australia) oraz wsparcie zespołu w zwiększaniu sprzedaży produktów.



Będziesz odpowiedzialny/a za:


  • Budowanie świadomości marki poprzez realizację działań social media marketingu (IG, FB, Pinterest, TikTok)
  • Budowanie relacji oraz realizację kampanii z influencerami, budowanie społeczności wokół marki w kanałach social media. Odpowiadanie na tagowania, wzmianki itd.
  • Samodzielne tworzenie bieżącego (prostego) contentu foto i video na potrzeby reelsów, instastories itd. (z wykorzystaniem Canvy lub innych narzędzi online) oraz zlecanie i nadzór nad procesem tworzenia bardziej wymagających materiałów kreatywnych
  • Paid Social - współtworzenie i monitorowanie kampanii Facebook, Pinterest i TikTok Ads (przy współpracy ze Specjalistą ds. growth marketingu)
  • Dbanie o spójność komunikacyjną i wizualną marki w kanałach social media
  • Przygotowywanie treści do kampanii reklamowych oraz współpraca z zewnętrznymi copywriterami
  • Współpracę z Managerem Produktu w celu realizacji założonych celów sprzedażowych.



Co jest dla nas ważne:


  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu (mile widziane branże e-commerce i retail)
  • Jesteś osobą kreatywną z ugruntowanym poczuciem estetyki
  • Masz doświadczenie w pracy nad materiałami kreatywnymi - grafiki, video, formaty niestandardowe
  • Wychodzisz z inicjatywą i doprowadzasz tematy do końca. Nie odpuszczamy pomysłów, które na pierwszy rzut oka wydają się trudne, szukamy rozwiązań co oznacza, że często samemu musimy zdobyć wiedzę lub doszkolić się w internecie. Jesteś w pełni odpowiedzialny/a za swój obszar
  • Śledzisz i rozumiesz trendy social media (doświadczenie we współpracy z influencerami będzie dodatkowym atutem)
  • Dobra znajomość angielskiego - 90% naszej komunikacji marketingowej jest w języku angielskim.



Dlaczego warto do nas dołączyć i co oferujemy?


💰 Nasz pakiet bonusowy obejmuje atrakcyjne wynagrodzenie, roczny budżet szkoleniowy (4800 zł) i płatny urlop dla umów B2B i UZ


⏰ Elastyczność pod kątem formy zatrudnienia, wymiaru etatu oraz dużą elastyczność w wyborze godzin pracy. Ludzkie podejście do ludzkich problemów, w tym niespodziewanych i nieplanowanych sytuacji życia codziennego. Cały zespół pracuje zdalnie


💎 Spotkania rozwojowe z coachem. Pomagamy np. w organizacji pracy zdalnej lub znalezieniu optymalnego dla Ciebie stylu pracy


🧰 Budowanie marki międzynarodowej (docieramy do klientów m.in. w USA, Francji, Włoszech)


✨ Samodzielność i decyzyjność - oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania


🚀 Chętnie wyszukujemy i wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne (i nie tylko)


💙 Wspieramy inicjatywy i organizacje charytatywne. Do tej pory wsparliśmy m.in. SOS Wioski Dziecięce, Fundacje Ocalenie, DIOZ, Charity: Water.



Harmonogram rekrutacji:


  • do 10 kwietnia I etap rekrutacji - uzupełnienie ankiet;
  • 11 kwietnia czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu - do tego etapu podchodzimy bardzo poważnie. Każdą ankietę czytają trzy żywe osoby a nie algorytm ;)
  • 12 - 14 kwietnia umawiamy się na rozmowy video z osobami, które przeszły do II etapu
  • 16 - 20 kwietnia wybrane osoby prosimy o realizację zadania. Realizacja zadania nie powinna zająć dłużej niż 4 godziny. Poprzednie zadania obejmowały np. pomysł na reels promujący produkt, którego nie mamy w ofercie czy krótki mail, odpowiedź na fikcyjne zapytanie PRowe
  • 23 kwietnia: wyniki rekrutacji.


Powodzenia!


Rekomendowane oferty

Social Media Specialist

Nowa
5 250 - 7 770 PLN/mies.
adcookie sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
kreatywność
copywriting
content marketing
Nowa