Żyjesz social mediami, śledzisz trendy, masz zmysł wizualny i lekkie pióro? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu jako Social Media Specialist! W tej roli będziesz odpowiadać za kompleksową obsługę social mediów naszych klientów, w tym planowanie działań, tworzenie angażujących treści, ustawianie i koordynowanie kampanii reklamowych oraz monitorowanie ich efektywności,
Będziesz częścią agencji PR o ugruntowanej pozycji na rynku, która realizuje kompleksowe działania z różnych obszarów public relations – od komunikacji korporacyjnej i produktowej, przez kampanie edukacyjne, po public affairs. Naszą specjalnością jest długofalowa współpraca z klientami, oparta na zaufaniu, partnerstwie i jakości. Na koncie mamy wyróżnienia branżowe.
- Możliwość rozwoju w obszarze social media i strategii komunikacyjnych
- Zaangażowanie w projekty dla silnych, międzynarodowych marek
- Hybrydowy model pracy
- Pracę w kreatywnym i dynamicznym zespole
- Jasną ścieżkę rozwoju i system ocen
- Regularne szkolenia i spotkania z ekspertami branżowymi
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, dodatkowe benefity
- Wsparcie zespołu i świetną atmosferę pracy
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji (umowa o pracę / B2B/ umowa zlecenie/ o dzieło)
- Całościową obsługą profili znanych i cenionych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, a w przyszłości również TikToku
- Tworzeniem i wdrażaniem treści zgodnych z przyjętą strategią komunikacyjną
- Ustawianiem, koordynowaniem i optymalizowaniem kampanii reklamowych na social mediach
- Produkcją angażującego contentu na social media – od kreatywnego copy, przez zdjęcia, po samodzielnie realizowane wideo (nagrania i montaż)
- Udziałem w burzach mózgów i współtworzeniem koncepcji komunikacyjnych
- Monitorowaniem trendów w digitalu i wykorzystywaniem ich w komunikacji klientów
- Zarządzaniem interakcjami z użytkownikami – moderacja komentarzy, odpowiadanie na wiadomości
- Analizą efektywności działań, raportowaniem i optymalizowaniem wyników
- Doświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu social mediami i tworzeniu contentu (social media/digital marketing/content creation) po straonie agencji
- Pisanie i storytelling: Biegłość w pisaniu tekstów, lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia angażujących historii
- Obróbka wizualna: Znajomość narzędzi do obróbki zdjęć i montażu wideo (np. Canva, CapCut) oraz umiejętności pracy z kamerą i aparatem (w tym doświadczenie w tworzeniu reelsów i TikToków)
- Kreatywność i estetyka: Kreatywność w tworzeniu treści wizualnych i wyczucie estetyki w social mediach
- Zarządzanie kampaniami: Umiejętność planowania, ustawiania, koordynowania oraz optymalizowania płatnych kampanii reklamowych w social mediach
- Znajomość trendów: Bieżąca znajomość trendów w digitalu i mediach społecznościowych
- Strategiczne myślenie: Umiejętność myślenia strategicznego oraz trzymania się wytycznych komunikacyjnych w ramach działań w social mediach
- Organizacja pracy: Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Znajomość języka angielskiego: Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Brzmi jak coś dla Ciebie? Nie czekaj – prześlij swoje CV i daj się poznać!