PRIMABIOTIC
Primabiotic to marka naturalnych suplementów, kosmetyków i zdrowych przekąsek, która wywodzi się z Grupy Aptek Prima – dużej, polskiej sieci aptek. Na rynku suplementów działamy od 7 lat, od niedawna wychodzimy z naszą ofertą poza granice Polski.
PRIMABIOTIC to marka suplementów inspirowanych naturą. Rozwijamy się w zawrotnym tempie i to nie tylko za sprawą naszych produktów (m.in. kultowego Collagenu), ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą nasz team!
Do naszego zespołu performance marketingu szukamy osoby, która nie tylko świetnie rozumie Google Ads, ale też myśli strategicznie, testuje, analizuje i szuka innowacji. Jeśli wiesz, co potrafi Performance Max, lubisz liczby, feedy i AI, a jednocześnie masz własną opinię i energię do działania - sprawdź, czy to ogłoszenie jest dla Ciebie.
Praca: hybrydowa
Lokalizacja: Konin
Twoje zadania:
Kompleksowe prowadzenie kampanii Google Ads (Search, Display, Shopping, Discovery, YouTube, Performance Max)
Tworzenie strategii kampanii i planowanie budżetów reklamowych
Optymalizacja kampanii pod kątem ROAS, CPA, CPC, CTR, CVR
Testowanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacyjnych podejść (również z wykorzystaniem AI)
Tworzenie i wdrażanie tagów w Google Tag Manager
Zarządzanie feedem produktowym w Google Merchant Center
Raportowanie wyników i formułowanie wniosków oraz rekomendacji
Współpraca z zespołem e-commerce, contentu, kreatywnym i analitycznym
Nasze wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads w e-commerce
Praktyczne doświadczenie z: kampaniami produktowymi (Shopping Ads, Performance Max), formatami premium (np. YouTube Masthead), dynamicznymi kampaniami w wyszukiwarce, badaniami Brand Lift
Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków biznesowych
Znajomość narzędzi: Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Analytics 4
Dobra znajomość języka angielskiego (optymalizacja działań marketingowych) - poziom B2
Samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy
Szczególnie docenimy, jeśli:
Masz postawę „life-long learner” i regularnie śledzisz nowinki w Google Ads, AI, marketingu technologicznym
Lubisz testować, optymalizować i usprawniać - a nie tylko „utrzymywać kampanie”
Potrafisz patrzeć na kampanię przez pryzmat celów biznesowych, nie tylko wskaźników
Chcesz być partnerem w budowaniu strategii reklamowej, a nie tylko wykonawcą
Masz doświadczenie w pracy z co najmniej jednym rynkiem zagranicznym
Umiesz współpracować z innymi działami - nie tylko „wyklikać reklamę”
To oferujemy:
Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie
Pakiet benefitów dla Ciebie: welcome pack, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze na nasze produkty
Jak wygląda proces rekrutacji?
Zapoznajemy się z Twoim CV 📜
I spotkanie (online) z HR 💻
Zadanie rekrutacyjne
Jeśli zaiskrzy ✨ II spotkanie
Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje.
Na pierwszym miejscu TY!
PRIMABIOTIC
Rekomendowane oferty