Google Ads Manager
Nowa
Marketing

Google Ads Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
PRIMABIOTIC

PRIMABIOTIC

Primabiotic to marka naturalnych suplementów, kosmetyków i zdrowych przekąsek, która wywodzi się z Grupy Aptek Prima – dużej, polskiej sieci aptek. Na rynku suplementów działamy od 7 lat, od niedawna wychodzimy z naszą ofertą poza granice Polski.

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

optymalizacja kampanii e-commerce

YouTube Ads

Google Search

Google Analytics

Google Ads

e-commerce

Mile widziane

Bing Ads

Criteo

Opis stanowiska

PRIMABIOTIC to marka suplementów inspirowanych naturą. Rozwijamy się w zawrotnym tempie i to nie tylko za sprawą naszych produktów (m.in.  kultowego Collagenu), ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą nasz team!


Do naszego zespołu performance marketingu szukamy osoby, która nie tylko świetnie rozumie Google Ads, ale też myśli strategicznie, testuje, analizuje i szuka innowacji. Jeśli wiesz, co potrafi Performance Max, lubisz liczby, feedy i AI, a jednocześnie masz własną opinię i energię do działania - sprawdź, czy to ogłoszenie jest dla Ciebie.


Praca: hybrydowa

Lokalizacja: Konin


Twoje zadania:

  • Kompleksowe prowadzenie kampanii Google Ads (Search, Display, Shopping, Discovery, YouTube, Performance Max)

  • Tworzenie strategii kampanii i planowanie budżetów reklamowych

  • Optymalizacja kampanii pod kątem ROAS, CPA, CPC, CTR, CVR

  • Testowanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacyjnych podejść (również z wykorzystaniem AI)

  • Tworzenie i wdrażanie tagów w Google Tag Manager

  • Zarządzanie feedem produktowym w Google Merchant Center

  • Raportowanie wyników i formułowanie wniosków oraz rekomendacji

  • Współpraca z zespołem e-commerce, contentu, kreatywnym i analitycznym


Nasze wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads w e-commerce

  • Praktyczne doświadczenie z: kampaniami produktowymi (Shopping Ads, Performance Max), formatami premium (np. YouTube Masthead), dynamicznymi kampaniami w wyszukiwarce, badaniami Brand Lift

  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków biznesowych

  • Znajomość narzędzi: Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Analytics 4

  • Dobra znajomość języka angielskiego (optymalizacja działań marketingowych) - poziom B2

  • Samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy


Szczególnie docenimy, jeśli:

  • Masz postawę „life-long learner” i regularnie śledzisz nowinki w Google Ads, AI, marketingu technologicznym

  • Lubisz testować, optymalizować i usprawniać - a nie tylko „utrzymywać kampanie”

  • Potrafisz patrzeć na kampanię przez pryzmat celów biznesowych, nie tylko wskaźników

  • Chcesz być partnerem w budowaniu strategii reklamowej, a nie tylko wykonawcą

  • Masz doświadczenie w pracy z co najmniej jednym rynkiem zagranicznym

  • Umiesz współpracować z innymi działami - nie tylko „wyklikać reklamę”


To oferujemy:

  • Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie 

  • Pakiet benefitów dla Ciebie: welcome pack, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze na nasze produkty


Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Zapoznajemy się z Twoim CV 📜

  • I spotkanie (online)  z HR 💻

  • Zadanie rekrutacyjne

  • Jeśli zaiskrzy ✨ II spotkanie 

  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna

  • Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami


Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje. 


Na pierwszym miejscu TY!

PRIMABIOTIC