Oferty
User Expierence Support Specialist
Nowa
Marketing

User Expierence Support Specialist

Warszawa
7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Jira

social media

support

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Tryb: hybrydowy (2-4 tygodnie on boarding w biurze, następnie spotkania w biurze w Warszawie co 2 tygodnie)


Poszukujemy osoby na stanowisko User Experience Support Specialist/Analyst która posiada min. 3 lata komercyjnego doświadczenia na podobnym stanowisku. 


Obszar biznesowy pod kątem marketingowym obsługuje procesy rozwoju i promocji rozwiązania płatniczego, które umożliwia dokonywanie płatności mobilnych. 


Zakres obowiązków na stanowisku dotyczy obsługi zgłoszeń użytkownika mobilnego: analiza i odpowiadanie na opinie i zapytania przez platformę dystrybucji aplikacji mobilnych (np. Google Play, App Store) a także inne kanały komunikacji (e-mail, czat, social media). Weryfikacja problemów technicznych i użytkowych, zarządzanie zgłoszeniami. Rola dotyczy samodzielnego stanowiska. Część zgłoszeń będzie wymagała eskalacji wewnątrz organizacji i zespołów technicznych. Ok 50% moderacji i obsługi zgłoszeń w social mediach. Druga część (50%) to tech support. 


Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Doświadczenie wsparcia produktów mobilnych (administracja/monitoring zgłoszeń/opinii użytkowników)
  • Doświadczenie na stanowisku moderatora/administratora social media dla produktów software/mobilnych
  • Komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
  • Znajomość Jiry
  • Znajomość platform do dystrybucji aplikacji mobilnych 
  • Zdolność do pracy zespołowej, jednocześnie z odpowiedzialnym podejściem do indywidualnych zadań
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (B2+/C1)
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego

 

Cały proces rekrutacyjny prowadzony jest zdalnie.


Proces rekrutacyjny składa się z:

  1. rozmowy telefonicznej z osobą z działu Rekrutacji & HR (do 30 min.)
  2. zdalnej video rozmowy - weryfikacji techniczno-biznesowej (60-90 min.)
  3. finalnej decyzji dotyczącej oferty

 

Primaris Services to ponad 250 ekspertów na pokładzie i 14 lat doświadczenia w branży IT na rynku polskim oraz zagranicznym.

Realizujemy ambitne projekty o wysokiej złożoności z różnych obszarów - m.in. bankowości, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych czy branży logistycznej (mamy ponad 40 aktywnych klientów!). Rośniemy w siłę oraz ciągle poszerzamy portfolio zarówno naszych usług jak i klientów.

Zakres naszej działalności obejmuje budowę systemów od zera, ich rozwój oraz utrzymanie, wdrożenia produktowe, alokacje całych Zespołów, a także pojedynczych Ekspertów w strukturach Klienta.

Ponadto od kilku lat działamy bardzo intensywnie jako złoty Partner firmy UiPath (obszar Robotic Process Automation) budując roboty i sprzedając licencje u naszych Klientów.

Co miesiąc dołącza do nas 7 nowych osób! Wierzymy, że zgrany zespół i ludzie z pasją to klucz do naszego wspólnego sukcesu! Właśnie dlatego ciągle poszukujemy nowych, zdolnych osób, które zasilą nasze szeregi.

7 000 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

AI Content Creator & Social Media Specialist

Nowa
7 000 - 11 000 pln
Grupa VIST
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
język polski
Prompt Engineering
Nowa

Social Media Specialist

Nowa
6 000 - 8 000 pln
Activerse.app Sp. z o.o.
Poznań
Instagram
facebook
TikTok
Nowa

BACK OFFICE agent with English (B2) - social media ninja 🐱‍👤

Nowa
4 800 pln
APS
Poznań
speed typing
backoffice
język angielski
Nowa

Content Creator / Tik Toker / Specjalista ds. wideo

Nowa
6 500 - 7 500 pln
Gastro Paczka
Reda
odpowiedzialność
elastyczność
dobra organizacja pracy
Nowa

Social Media & Influencer Marketing Manager

Nowa
ENYO
Warszawa
influencer marketing
pomysłowość
kreatywność
Nowa