W Grupie VIST® wierzymy, że skuteczna komunikacja powstaje w miejscu spotkania danych, technologii i kreatywności. Szukamy osoby, która potraktuje AI jako narzędzie wzmacniające jej wyobraźnię, tworząc przyciągające uwagę treści, przekładające się na realne wyniki biznesowe. Jeśli brzmi to jak wyzwanie dla Ciebie - czytaj dalej 🙂
Twoja rola w organizacji:
Jako AI Content Creator & Social Media Specialist będziesz odpowiadać za tworzenie i optymalizację treści dla marek handlowych Grupy VIST® (AdVIST®, WebVIST®, CreativeVIST®) oraz naszych Klientów. Twoja praca obejmie: planowanie kalendarzy publikacji w social media, współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizy person Klienta, tworzenie różnorodnych formatów contentu, wspieranych technologią AI.
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Masz innowacyjne podejście – poszukujesz nowych sposobów optymalizacji procesów oraz zwiększania efektywności działań
- Ciągle się uczysz, śledzisz trendy i chętnie testujesz nowe rozwiązania w digital marketingu, a dostosowanie treści do wytycznych platform (organicznych i płatnych) nie stanowi dla Ciebie problemu.
- Komunikujesz się jasno i potrafisz przedstawić wyniki zarówno zespołowi, jak i Klientom
- Jesteś samodzielny/a i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania
- Jesteś kreatywny/a, masz poczucie estetyki, lekkie pióro i czujesz się swobodnie w pracy z różnymi formami treści.
- Dbasz o terminowość oraz wysoką jakość dostarczanych treści.
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizowanie treści (m.in. posty w social media, newslettery, artykuły, e-booki, prezentacje biznesowe, buzz marketing) z wykorzystaniem narzędzi AI, w zgodzie z celami biznesowymi naszych marek oraz marek naszych Klientów.
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dostosowanych do specyfiki grup docelowych oraz etapów lejka marketingowego.
- Samodzielne prowadzenie stron w Social Mediach od pomysłu po wdrożenie i analizę skuteczności oraz angażowanie oraz komunikacja z użytkownikami. Planowanie oraz egzekucja harmonogramu publikacji w kanałach Social Media (Meta: Facebook i Instagram, LinkedIn, X/Twitter oraz inne platformy).
- Prowadzenie kampanii Buzz Marketing oraz innych form marketingu szeptanego.
- Proponowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających zaangażowanie odbiorców, wyróżniających komunikację marek na tle konkurencji. Testowanie nowych formatów, kanałów i narzędzi w celu optymalizacji jakości oraz efektywności tworzonych treści.
- Współpraca z Klientami przy tworzeniu i realizacji ofert i strategii komunikacyjnych - organizowanie spotkań, raportowanie wyników, prezentowanie strategii.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu contentu dla Klientów, w tym co najmniej rok w agencji digital marketingu.
- Doskonała znajomość języka polskiego i zasad ortografii pozwalająca na redakcję i korektę treści.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi AI (np. OpenAI, Claude.ai) oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania w procesie tworzenia treści.
- Doświadczenie w prompt engineering i optymalizacji treści generowanych przez AI, a także weryfikacji i edycji materiałów pod kątem jakości, poprawności językowej i spójności z celami biznesowymi.
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu komunikacji w SM.
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz zdolność do efektywnego priorytetyzowania zadań w dynamicznym środowisku.
- Aktualna wiedza o trendach w social media, gotowość do testowania nowych formatów i narzędzi oraz dostosowywania treści do specyfiki poszczególnych platform.
- Nieszablonowe myślenie, kreatywność, wyczucie estetyki oraz elastyczność w pracy z różnymi formami i stylami komunikacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
- Umiejętność tworzenia angażujących krótkich form video i ich obróbki
- Umiejętność tworzenia strategii Real Time Marketing (RTM) i jej efektywnego wykorzystania
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Influencer Marketing
- Znajomość pojęcia Employee Advocacy i doświadczenie na platformie Sharebee
To oferujemy:
- Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 11 000 zł netto
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
- Trackowanie tylko 6:45 h pracy dziennie
- Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu) lub 100% zdalną
- Elastyczny start pracy między 7:00 a 9:00
- Współpracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami (m.in. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm).
- Możliwość realnego wpływu na rozwój działu Creative Marketing
- Empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery