Zespół Printbox to ekipa ponad 80ciu specjalistów, którzy zrewolucjonizowali światowy rynek ecommerce z personalizowanymi fotoproduktami.
Dostarczamy pełen ekosystem narzędzi do zbudowania najlepiej sprzedających sklepów z personalizowanymi produktami (np. fotoksiążki, kartki, wizytówki, koszulki). Printbox jest wykorzystywany przez dziesiątki milionów użytkowników w ponad 50 krajach, a nasi bezpośredni klienci to liderzy rynków z całego świata.
Nasz autorski system zarządzania produktami, zaawansowane narzędzia AI, wydajny backend, system e-commerce oraz edytory webowe pomagają końcowym użytkownikom na całym świecie w łatwym tworzeniu i personalizowaniu produktów.
W 2024 roku zostaliśmy laureatem nagrody Diamenty Forbesa, zdobywając 1. miejsce w swojej kategorii w województwie małopolskim. To wyróżnienie potwierdza dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zaangażowanie i pasję całego zespołu Printbox w kształtowanie naszego biznesu.
Kogo szukamy?
Doświadczonego i samodzielnego eksperta z dziedziny finansów, z dodatkowym doświadczeniem w obszarach prawnych i administracyjnych, który będzie gotów przejąć stery i pomóc nam w dalszym rozwoju.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności finansowe i analityczne będą miały realny wpływ na rozwój organizacji, ta oferta jest dla Ciebie. Będziesz ściśle współpracować zarówno z CEO, jak i zespołem Finance & Admin, pełniąc kluczową rolę jako pomost między nimi. Twoje zadania podzielą się pomiędzy:
- Prowadzenie kluczowych projektów z dziedziny finansów i zmian prawnych, takich jak ulga B+R (już wprowadzona), aktualizacje Terms of Services, otwieranie spółki w USA.
- Bieżące monitorowanie i prognozowanie stanu finansów i najważniejszych metryk w firmie, prowadzenie negocjacji oraz rozmów z instytucjami finansowymi i bankami.
Nie będziesz wykonywać prostej, powtarzalnej pracy – mamy wdrożone liczne narzędzia automatyzujące codzienne procesy, wspierające w efektywnym zarządzaniu zadaniami. Dodatkowo współpracujemy z zewnętrznym biurem księgowym i prawnym, co pozwoli Ci skupić się na kluczowych zadaniach strategicznych.
Wynagrodzenie: 12 500 - 17 500 zł brutto (UoP) , 15 000 - 21 000 zł netto (B2B)
Miejsce pracy: Kraków, praca w modelu hybrydowym
Dlaczego warto?
-
Stabilna pozycja na rynku międzynarodowym: Będziesz częścią firmy, której produkty wyznaczają standardy jakości w branży. To nie nasze przechwałki — tak twierdzą eksperci z branży!
-
Wszechstronne doświadczenie: Pracując z nami, rozwiniesz swoje umiejętności w różnych dziedzinach - od finansów po projekty administracyjno-biznesowe, będziesz współpracować z zespołami takimi jak Strategy Team, Customer Success oraz Admin & Finance.
-
Najnowocześniejsze narzędzia: Nie lubimy pracy manualnej - bardzo dużo automatyzujemy. Budujemy zaawansowane narzędzia wewnętrzne, aby wygodnie pracować. Korzystamy z najnowszych narzędzi na rynku i wykorzystujemy ich zaawansowane funkcje.
-
Porządek i dane: Dbamy o porządek w naszych danych, zbieramy je w bazach danych, ustrukturyzowanych excelach, sharepoint. Mamy bogaty system łączący te dane i pozwalający nam analizować sytuację firmy i lepiej podejmować decyzję.
-
Otwarte środowisko pracy: Nasza kultura sprzyja wymianie feedbacku, dzięki czemu będziesz mógł/a sprawnie dostosować swoje działania do potrzeb firmy oraz mieć realny wpływ na decyzje, które kształtują naszą organizację.
-
Autonomia i rozwój: Wyznaczymy Ci jasno sprecyzowane cele oraz damy dużą swobodę działania. Twoje obowiązki będą wykraczać poza typowe zadania finansowe, co da Ci szerokie pole do rozwoju.
-
Wpływ na sukces organizacji: Będziesz mieć realny wpływ na decyzję. Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija, zawsze coś się w niej dzieje, a Twoje działania będą miały bezpośrednie przełożenie na nasze wyniki.
-
Wsparcie i mentoring: Otrzymasz wsparcie i mentoring od naszego doświadczonego CEO, który pełni również rolę CFO.
-
Ścieżka kariery: Praca w Printbox stwarza wiele możliwości do wprowadzania innowacji i optymalizacji, a Twoje zaangażowanie może otworzyć drzwi do wyższych stanowisk, w tym nawet do roli CFO w przyszłości.
Z nami będziesz:
-
Zarządzać finansami i analizami:
- Będziesz odpowiadać za aktualizację projekcji cashflow, prognozowanie i planowanie finansowe
- Monitorować środki na kontach firmowych oraz optymalizować przepływy finansowe między spółkami
- Aktualizować raporty finansowe oraz analizować rentowność różnych inicjatyw
- Samodzielnie przygotowywać analizy, znajdować i wdrażać strategię optymalizacji kosztów
-
Pracować z dokumentami i kontraktami:
- Przygotowywać, weryfikować i wprowadzać zmiany w kontraktach (przykładowo: NDA, Term of Service, umowy z partnerami , zmiany w regulaminach, umowy wewnętrzne)
- Współpracować z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
- Utrzymywać porządek w dokumentacji i dbać o jej zgodność z wymogami prawnymi oraz prowadzić dokumentację wewnętrzną spółek
- Prowadzić kluczowe projekty i negocjacje w obszarze finansów, administracji:
- Będziesz prowadzić nowe lub rozwijać istniejące projekty takie jak Ulga B+R, otwieranie nowych spółek
- Będziesz wspierać pozyskiwanie finansowania (banki, inwestorzy)
- Opracowywać wnioski o dotacje oraz prowadzić dokumentację dotyczącą projektów unijnych
- Działać jako wsparcie analityczne i strategiczne:
- Zbierać kluczowe wskaźniki KPI i dane do raportów dla zespołu Strategy Team
- Budować system raportowania i dashboardów KPI
- Proaktywnie sugerować i wdrażać metryki oraz wspierać zespół w procesach decyzyjnych
- Wspierać zespół Customer Success w zakresie nieopłaconych faktur i minimalizacji ich ilości
- Współpracować z obecnie istniejącym działem administracyjno - finansowym (3 os.)
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz minimum 8-letnie doświadczenie w finansach , zdobyte w firmach zatrudniających co najmniej 50 pracowników
-
Szukasz odpowiedzialnych i ciekawych projektów, a nie chcesz spędzać dnia skanując faktury
-
W dziedzinie finansów jesteś ekspertem i nie trzeba Cię prowadzić za rękę, byłeś/aś blisko kluczowych projektów związanych z finansowym i administracyjnym prowadzeniem firmy
- Masz doskonałą znajomość zagadnień związanych z analizą finansową, cashflow, planowaniem budżetów
-
Posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentacją prawną; w tworzeniu i negocjowaniu umów oraz prowadziłeś/aś dokumentację unijną (ulgi B+R, IP Box, projekty dotacyjne)
-
Jesteś problem solverem, z hands on attitute, potrafisz zadawać pytania, zdobywać informacje, robić search, domykać otwarte tematy, podsumowywać i raportować wnioski, nie trzeba Ci przypominać i prosić dwa razy - wiesz co masz robić
-
Decyzyjność - nie boisz się podejmować decyzji, robisz to szybko i sprawnie, ale jednocześnie rozsądnie i z uwagą dla kontekstu biznesowego i firmowych priorytetów
- Nie tylko cyferki - bez problemu wyjdziesz z exceli żeby odbyć rozmowę z klientem czy prawnikiem, dobrze się czujesz w środowisku biznesowym i nie jest to dla Ciebie wyzwaniem
-
Masz analityczny umysł i umiejętności, potrafisz tworzyć złożone raporty w Excelu, Power BI lub Power Query; analizować kompleksowe dane, wyciągać trafne wnioski i przedstawiać je dalej
- Cechują Cię rozwinięte umiejętności negocjacji, komunikacji, budowania relacji biznesowych
- Zależy nam, abyś w lot łapał/a nowe informacje, szczególnie jeśli nie masz doświadczenia w IT (bo to oznacza, że sporo nowej wiedzy przed Tobą)
-
Dokładność - sprawdzasz siebie i innych, masz oko do detali i żaden błąd nie przejdzie przez Twoje ręce niezauważony
-
Możesz pochwalić się skutecznie zrealizowanym (i to niejednym) projektem. Posiadasz doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu inicjatyw o oddziaływaniu na całą organizację.
- Nie jesteśmy korporacją i nie aspirujemy do bycia nią. W pracy kierujesz się myśleniem nieszablonowym, otwartością na zmiany, brakiem korporacyjnego podejścia.
- Znasz język angielski na poziomie minimum B2+
-
Jesteś gotów/a do pracy w systemie hybrydowym: praca w krakowskim biurze (1 -3 razy w tygodniu)
- Mile widziane doświadczenie w IT, ale nie jest to wymóg konieczny
Co dostaniesz w zamian?
- Wynagrodzenie: 12 500 - 17 500 zł brutto (UoP) , 15 000 - 21 000 zł netto (B2B)
-
Płatne przerwy (do 26 dni/rok) przy współpracy w modelu B2B
- Komfortowe biuro w Krakowie przy ul. Fabrycznej 20A, z dogodnym dojazdem i tylko 3 km od Dworca/Galerii Krakowskiej
- Pracujemy zdalnie, ale na tym stanowisku Twoja obecność w biurze 1-3 razy w tygodniu będzie potrzebna
-
Darmowy parking samochodowy oraz zadaszony parking rowerowy
-
Elastyczne godziny pracy z core hours od 10:00 do 14:00 – resztę dnia planujesz według własnych preferencji, dbając o potrzeby zespołu
-
Onboarding stacjonarny z biura w Krakowie - pierwsze 5 dni pracy zaplanowane tak, abyś mógł/-a poznać Zespół, styl pracy i domenę biznesową, którą się zajmujemy
- Współpracę z naszym Strategy Team, wszystkimi działami w firmie, a Twoim bezpośrednim przełożonym będzie CEO, Michał Czaicki
- Indywidualny budżet szkoleniowy (2000zł) i dodatkowe 5 dni wolnego na Twój rozwój
- Sprawdzony w boju program onboardingowy oraz wsparcie CEO i koleżanek z zespołu Admin&Finance
-
Workation - do 5 tygodni rocznie po pierwszym roku współpracy oraz workation ze skróconym czasem pracy po dwóch latach
-
Benefity tj. dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej; ubezpieczenie na życie
-
Firmową biblioteczkę: dostęp do Printbox Library App, firmowych kindle, budżet zespołowy na zakupów nowych książek
- Program Printbox for All, w ramach którego otrzymasz pakiet opcji na udziały firmy (Employee Stock Ownership Plan)
-
Możliwość rozwoju w strukturach organizacyjnych, aż do objęcia w przyszłości roli strategicznej w firmie (CFO)
Proces rekrutacji:
- Rozmowa telefoniczna z rekruterem
- Rozmowa z CEO
- Zadanie
- II Rozmowa z CEO
- Feedback i Decyzja