Oferty
📈Koordynator ds. Finansów i Operacji📈
Finanse

📈Koordynator ds. Finansów i Operacji📈

Kraków
15 000 - 21 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
12 500 - 17 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

analiza finansowa

język angielski

cashflow

sharepoint

planowanie budżetów

dokumentacja unijna

ulgi B+R

Mile widziane

Microsoft Power BI

Microsoft Power Query

doświadczenie w IT

Opis stanowiska

Zespół Printbox to ekipa ponad 80ciu specjalistów, którzy zrewolucjonizowali światowy rynek ecommerce z personalizowanymi fotoproduktami.

Dostarczamy pełen ekosystem narzędzi do zbudowania najlepiej sprzedających sklepów z personalizowanymi produktami (np. fotoksiążki, kartki, wizytówki, koszulki). Printbox jest wykorzystywany przez dziesiątki milionów użytkowników w ponad 50 krajach, a nasi bezpośredni klienci to liderzy rynków z całego świata.


Nasz autorski system zarządzania produktami, zaawansowane narzędzia AI, wydajny backend, system e-commerce oraz edytory webowe pomagają końcowym użytkownikom na całym świecie w łatwym tworzeniu i personalizowaniu produktów.

W 2024 roku zostaliśmy laureatem nagrody Diamenty Forbesa, zdobywając 1. miejsce w swojej kategorii w województwie małopolskim. To wyróżnienie potwierdza dynamiczny rozwój naszej firmy oraz zaangażowanie i pasję całego zespołu Printbox w kształtowanie naszego biznesu.


Kogo szukamy?

Doświadczonego i samodzielnego eksperta z dziedziny finansów, z dodatkowym doświadczeniem w obszarach prawnych i administracyjnych, który będzie gotów przejąć stery i pomóc nam w dalszym rozwoju.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności finansowe i analityczne będą miały realny wpływ na rozwój organizacji, ta oferta jest dla Ciebie. Będziesz ściśle współpracować zarówno z CEO, jak i zespołem Finance & Admin, pełniąc kluczową rolę jako pomost między nimi. Twoje zadania podzielą się pomiędzy:

  1. Prowadzenie kluczowych projektów z dziedziny finansów i zmian prawnych, takich jak ulga B+R (już wprowadzona), aktualizacje Terms of Services, otwieranie spółki w USA.
  2. Bieżące monitorowanie i prognozowanie stanu finansów i najważniejszych metryk w firmie, prowadzenie negocjacji oraz rozmów z instytucjami finansowymi i bankami.


Nie będziesz wykonywać prostej, powtarzalnej pracy – mamy wdrożone liczne narzędzia automatyzujące codzienne procesy, wspierające w efektywnym zarządzaniu zadaniami. Dodatkowo współpracujemy z zewnętrznym biurem księgowym i prawnym, co pozwoli Ci skupić się na kluczowych zadaniach strategicznych.


Wynagrodzenie: 12 500 - 17 500 zł brutto (UoP) , 15 000 - 21 000 zł netto (B2B)

Miejsce pracy: Kraków, praca w modelu hybrydowym


Dlaczego warto?

  • Stabilna pozycja na rynku międzynarodowym: Będziesz częścią firmy, której produkty wyznaczają standardy jakości w branży. To nie nasze przechwałki — tak twierdzą eksperci z branży!
  • Wszechstronne doświadczenie: Pracując z nami, rozwiniesz swoje umiejętności w różnych dziedzinach - od finansów po projekty administracyjno-biznesowe, będziesz współpracować z zespołami takimi jak Strategy Team, Customer Success oraz Admin & Finance.
  • Najnowocześniejsze narzędzia: Nie lubimy pracy manualnej - bardzo dużo automatyzujemy. Budujemy zaawansowane narzędzia wewnętrzne, aby wygodnie pracować. Korzystamy z najnowszych narzędzi na rynku i wykorzystujemy ich zaawansowane funkcje.
  • Porządek i dane: Dbamy o porządek w naszych danych, zbieramy je w bazach danych, ustrukturyzowanych excelach, sharepoint. Mamy bogaty system łączący te dane i pozwalający nam analizować sytuację firmy i lepiej podejmować decyzję.
  • Otwarte środowisko pracy: Nasza kultura sprzyja wymianie feedbacku, dzięki czemu będziesz mógł/a sprawnie dostosować swoje działania do potrzeb firmy oraz mieć realny wpływ na decyzje, które kształtują naszą organizację.
  • Autonomia i rozwój: Wyznaczymy Ci jasno sprecyzowane cele oraz damy dużą swobodę działania. Twoje obowiązki będą wykraczać poza typowe zadania finansowe, co da Ci szerokie pole do rozwoju.
  • Wpływ na sukces organizacji: Będziesz mieć realny wpływ na decyzję. Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija, zawsze coś się w niej dzieje, a Twoje działania będą miały bezpośrednie przełożenie na nasze wyniki.
  • Wsparcie i mentoring: Otrzymasz wsparcie i mentoring od naszego doświadczonego CEO, który pełni również rolę CFO.
  • Ścieżka kariery: Praca w Printbox stwarza wiele możliwości do wprowadzania innowacji i optymalizacji, a Twoje zaangażowanie może otworzyć drzwi do wyższych stanowisk, w tym nawet do roli CFO w przyszłości.


Z nami będziesz:

  1. Zarządzać finansami i analizami:
  • Będziesz odpowiadać za aktualizację projekcji cashflow, prognozowanie i planowanie finansowe
  • Monitorować środki na kontach firmowych oraz optymalizować przepływy finansowe między spółkami
  • Aktualizować raporty finansowe oraz analizować rentowność różnych inicjatyw
  • Samodzielnie przygotowywać analizy, znajdować i wdrażać strategię optymalizacji kosztów
  1. Pracować z dokumentami i kontraktami:
  • Przygotowywać, weryfikować i wprowadzać zmiany w kontraktach (przykładowo: NDA, Term of Service, umowy z partnerami , zmiany w regulaminach, umowy wewnętrzne)
  • Współpracować z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
  • Utrzymywać porządek w dokumentacji i dbać o jej zgodność z wymogami prawnymi oraz prowadzić dokumentację wewnętrzną spółek
  1. Prowadzić kluczowe projekty i negocjacje w obszarze finansów, administracji:
  • Będziesz prowadzić nowe lub rozwijać istniejące projekty takie jak Ulga B+R, otwieranie nowych spółek
  • Będziesz wspierać pozyskiwanie finansowania (banki, inwestorzy)
  • Opracowywać wnioski o dotacje oraz prowadzić dokumentację dotyczącą projektów unijnych
  1. Działać jako wsparcie analityczne i strategiczne:
  • Zbierać kluczowe wskaźniki KPI i dane do raportów dla zespołu Strategy Team
  • Budować system raportowania i dashboardów KPI
  • Proaktywnie sugerować i wdrażać metryki oraz wspierać zespół w procesach decyzyjnych
  • Wspierać zespół Customer Success w zakresie nieopłaconych faktur i minimalizacji ich ilości
  • Współpracować z obecnie istniejącym działem administracyjno - finansowym (3 os.)


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz minimum 8-letnie doświadczenie w finansach , zdobyte w firmach zatrudniających co najmniej 50 pracowników
  • Szukasz odpowiedzialnych i ciekawych projektów, a nie chcesz spędzać dnia skanując faktury
  • W dziedzinie finansów jesteś ekspertem i nie trzeba Cię prowadzić za rękę, byłeś/aś blisko kluczowych projektów związanych z finansowym i administracyjnym prowadzeniem firmy
  • Masz doskonałą znajomość zagadnień związanych z analizą finansową, cashflow, planowaniem budżetów
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z dokumentacją prawną; w tworzeniu i negocjowaniu umów oraz prowadziłeś/aś dokumentację unijną (ulgi B+R, IP Box, projekty dotacyjne)
  • Jesteś problem solverem, z hands on attitute, potrafisz zadawać pytania, zdobywać informacje, robić search, domykać otwarte tematy, podsumowywać i raportować wnioski, nie trzeba Ci przypominać i prosić dwa razy - wiesz co masz robić
  • Decyzyjność - nie boisz się podejmować decyzji, robisz to szybko i sprawnie, ale jednocześnie rozsądnie i z uwagą dla kontekstu biznesowego i firmowych priorytetów
  • Nie tylko cyferki - bez problemu wyjdziesz z exceli żeby odbyć rozmowę z klientem czy prawnikiem, dobrze się czujesz w środowisku biznesowym i nie jest to dla Ciebie wyzwaniem
  • Masz analityczny umysł i umiejętności, potrafisz tworzyć złożone raporty w Excelu, Power BI lub Power Query; analizować kompleksowe dane, wyciągać trafne wnioski i przedstawiać je dalej
  • Cechują Cię rozwinięte umiejętności negocjacji, komunikacji, budowania relacji biznesowych
  • Zależy nam, abyś w lot łapał/a nowe informacje, szczególnie jeśli nie masz doświadczenia w IT (bo to oznacza, że sporo nowej wiedzy przed Tobą)
  • Dokładność - sprawdzasz siebie i innych, masz oko do detali i żaden błąd nie przejdzie przez Twoje ręce niezauważony
  • Możesz pochwalić się skutecznie zrealizowanym (i to niejednym) projektem. Posiadasz doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu inicjatyw o oddziaływaniu na całą organizację.
  • Nie jesteśmy korporacją i nie aspirujemy do bycia nią. W pracy kierujesz się myśleniem nieszablonowym, otwartością na zmiany, brakiem korporacyjnego podejścia.
  • Znasz język angielski na poziomie minimum B2+
  • Jesteś gotów/a do pracy w systemie hybrydowym: praca w krakowskim biurze (1 -3 razy w tygodniu)
  • Mile widziane doświadczenie w IT, ale nie jest to wymóg konieczny


Co dostaniesz w zamian?

  • Wynagrodzenie: 12 500 - 17 500 zł brutto (UoP) , 15 000 - 21 000 zł netto (B2B)
  • Płatne przerwy (do 26 dni/rok) przy współpracy w modelu B2B
  • Komfortowe biuro w Krakowie przy ul. Fabrycznej 20A, z dogodnym dojazdem i tylko 3 km od Dworca/Galerii Krakowskiej
  • Pracujemy zdalnie, ale na tym stanowisku Twoja obecność w biurze 1-3 razy w tygodniu będzie potrzebna
  • Darmowy parking samochodowy oraz zadaszony parking rowerowy
  • Elastyczne godziny pracy z core hours od 10:00 do 14:00 – resztę dnia planujesz według własnych preferencji, dbając o potrzeby zespołu
  • Onboarding stacjonarny z biura w Krakowie - pierwsze 5 dni pracy zaplanowane tak, abyś mógł/-a poznać Zespół, styl pracy i domenę biznesową, którą się zajmujemy
  • Współpracę z naszym Strategy Team, wszystkimi działami w firmie, a Twoim bezpośrednim przełożonym będzie CEO, Michał Czaicki
  • Indywidualny budżet szkoleniowy (2000zł) i dodatkowe 5 dni wolnego na Twój rozwój
  • Sprawdzony w boju program onboardingowy oraz wsparcie CEO i koleżanek z zespołu Admin&Finance
  • Workation - do 5 tygodni rocznie po pierwszym roku współpracy oraz workation ze skróconym czasem pracy po dwóch latach
  • Benefity tj. dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej; ubezpieczenie na życie
  • Firmową biblioteczkę: dostęp do Printbox Library App, firmowych kindle, budżet zespołowy na zakupów nowych książek
  • Program Printbox for All, w ramach którego otrzymasz pakiet opcji na udziały firmy (Employee Stock Ownership Plan)
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacyjnych, aż do objęcia w przyszłości roli strategicznej w firmie (CFO)


Proces rekrutacji:

  • Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  • Rozmowa z CEO
  • Zadanie
  • II Rozmowa z CEO
  • Feedback i Decyzja


15 000 - 21 000 PLN

B2B

12 500 - 17 500 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Wsparcie Zespołu Analiz Banków Spółdzielczych (umowa zlecenie)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
MS Office
Nowa

Analityk sprzedaży i planowania popytu

Nowa
Green Cell
Skawina
prognoza sprzedaży
Microsoft Office Excel
popyt
Nowa

Analityk/ Analityczka FP&A

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
analiza
Microsoft Office PowerPoint
analiza finansowa
Nowa

Supply Reporting and Governance Manager

Nowa
Mars Polska
Sochaczew
SAP
US GAAP
Microsoft Office
Nowa

Starszy Specjalista ds. Rozliczeń Gospodarki Własnej

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
ekonomia
Microsoft Office Excel
Nowa