E-commerce specialist (Shopify)
Marketing

E-commerce specialist (Shopify)

5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

UX/UI

Shopify

optymalizacja konwersji

testowanie stron internetowych

Opis stanowiska

E-COMMERCE SPECIALIST (SHOPIFY) 

Szukamy osoby na stanowisko E-commerce Specialist (Shopify), która pasjonuje się optymalizacją stron internetowych i testowaniem elementów, które bezpośrednio wpływają na współczynnik konwersji. Będziesz odpowiadać za ciągłe testowanie i doskonalenie struktury naszej strony internetowej, aby maksymalizować sprzedaż. Będziesz analizować zachowania klientów, testować hipotezy i wprowadzać zmiany, które przełożą się na realne wyniki sprzedaży. Mile widziane umiejętności podstawowego store buildingu, czy też podstawowego SEO. 


 Twoje zadania: 

  • Przeprowadzanie testów A/B na stronach internetowych sklepów e-commerce 

  • Analizowanie danych użytkowników i behawiorystki 

  • Optymalizowanie stron i lejków sprzedaży w celu zwiększenia konwersji 

  • Tworzenie procesów optymalizacyjnych na podstawie analizy danych oraz designu 

  • Przygotowywanie raportów z wyników testów i rekomendacji dotyczących dalszych działań 

  • Monitorowanie efektywności wprowadzanych zmian i proponowanie ulepszeń 

  • Dodawanie nowości sprzedażowych z myślą o jak najlepszym pozycjonowaniu oferty na stronie 

  • Tworzenie krótkich opisów by zmaksymalizować pozycjonowanie SEO 

  • Ciągłe modyfikowanie i optymalizacja Subskrypcji Shopify 


Czego oczekujemy? 

  • Doświadczenia w testowaniu stron internetowych i optymalizacji konwersji 

  • Bardzo dobrych umiejętności obsługi Shopify 

  • Podstawowych umiejętności programowania w HTML, CSS i JavaScript 

  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków na podstawie zachowań użytkowników 

  • Podstawowej znajomości UX, UI 

  • Zdolności tworzenia testów A/B 

  • Doświadczenia w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku 

  • Współpracy z zespołem kreatywnym i marketingowym 

  • Znajomości narzędzi analitycznych 

  • Gotowości do wykonania zadaina rekrutacyjnego 


Wynagrodzenie: 

  • Zależne od doświadczenia, zaangażowania i efektów pracy: od 5000 PLN do 7000 PLN  

  • System premiowy za wyniki przekraczające wyznaczone cele 

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ