Media buyer
Nowa
Marketing

Media buyer

5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Meta Ads

Google Ads

copywriting

lejek sprzedażowy

Zdolności analityczne

Opis stanowiska

MEDIA BUYER

Szukamy utalentowanego Media Buyera, który żyje kampaniami reklamowymi, teraźniejszymi trendami, statystykami i płatnymi promocjami. Będziesz pełnił/a rolę osoby zarządzającej naszym procesem reklamowym. Tiktok Ads, Meta Ads, Google Ads, X Ads - wszystkie platformy, na których jest możliwość płatnej promocji, będą bezpośrednio zależeć od Ciebie. Od kampanii reklamowych, po współpracę z zespołem kreatywnym i zapewnienie płynnej realizacji reklam w jak najkrótszym możliwym czasie, z jak największą możliwą częstotliwością.  


 Twoje zadania: 

  • Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku/Tiktoku/Google z budżetem min. 50 tys. PLN/miesiąc. 

  • Upewnianie się, że reklamy są testowane, poprawiane i publikowane na czas. 

  • Monitorowanie wyników kampanii i ich bieżąca optymalizacja. 

  • Proponowanie nowych pomysłów na kreacje, teksty reklamowe i strony docelowe. 

  • Analizowanie wyników kampanii i wyciąganie praktycznych wniosków. 

  • Tworzenie raportów podsumowujących najlepsze reklamy, strategie, oferty i materiały brandowe. 

  • Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za publikację reklam i raportowanie pracy. 

  • Koordynowanie działań z zespołem kreatywnym, zapewniając terminowość materiałów reklamowych. 

  • Monitorowanie wydajności kont reklamowych i rozwiązywanie problemów z odrzuconymi reklamami. 

  • Odpowiedzialność za wyniki i codzienną operacyjność kanału reklamowych. 

  • Inicjowanie nowych możliwości rozwoju i optymalizacji kanałów sprzedażowo-reklamowych. 


Czego oczekujemy? 

  • Doświadczenia w zarządzaniu budżetami reklamowymi na poziomie min. 10 tys. PLN/miesiąc. 

  • Dogłębnej wiedzy o kreacjach reklamowych, copywritingu i optymalizacji lejków sprzedażowych. 

  • Zdolności analitycznych i umiejętności wyciągania wniosków. 

  • Inicjatywy, skoncentrowania na wynikach i wysokiej odpowiedzialności za powierzone zadania. 

  • Dyspozycyjności 

  • Doświadczenia w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku 

  • Stałej chęci rozwoju 

  • Gotowości do wykonania zadania rekrutacyjnego 


Wynagrodzenie: 

  • Zależne od doświadczenia, zaangażowania i efektów pracy: od 5000 PLN do 7000 PLN 

  • System premiowy za wyniki przekraczające wyznaczone cele 

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ