Senior Performance & Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

Senior Performance & Marketing Automation Specialist

12 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
12 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Meta Ads

SaaS

Google Ads

facebook pixel

Mile widziane

Tableau

Looker Studio

język angielski

Opis stanowiska

Opis firmy

Od 2008 dostarczamy aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi, wystawianie faktur, dodawanie kosztów i dokonywanie płatności. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze. Jesteśmy liderem na polskim rynku rozwiązań dla księgowości i należymy do norweskiej Grupy Visma.


Opis stanowiska

Szukamy do zespołu osoby na stanowisko Senior Performance & Marketing Automation Specialist, która działa samodzielnie i tworzy kampanie reklamowe odpowiadające na potrzeby biznesu.

Jeśli wiesz jak zamieniać odbiorcę reklamy w użytkownika strony a potem klienta, umiesz analizować dane i masz doświadczenie w pracy z dużymi budżetami w branży o wysokim poziomie konkurencyjności - być może szukamy właśnie Ciebie!


Jako Senior Performance & Marketing Automation Specialist będziesz:

  • odpowiadać za pełną ścieżkę konwersji - od reklamy, przez wejście na stronę i signup, po upsell

  • planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe na platformach Google Ads, Bing Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), TikTok Ads i LinkedIn Ads

  • dobierać strategie targetowania, konfigurować remarketing, kampanie dynamiczne oraz efektywnie zarządzać budżetami

  • analizować wyniki kampanii i wdrażać usprawnienia, m.in. poprzez testy A/B, optymalizację kreacji i grup docelowych, optymalizację biddingu i ścieżki konwersji

  • współtworzyć ścieżki sprzedażowe i automatyzować działania marketingowe, w tym kampanie e-mail oraz dynamiczne lejki remarketingowe

  • monitorować i raportować efektywność podejmowanych działań, analizując dane z GA4 oraz Tableau i obrabiać je na nasze wewnętrzne potrzeby w Looker Studio


Aplikuj, jeśli:

  • masz minimum trzyletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance marketingowych

  • bardzo dobrze znasz Google Ads i Meta Ads - umiesz konfigurować konto, ustawić reklamy zasięgowe, kampanie retargetingowe, potrafisz zaplanować i przeprowadzić A/B testy i optymalizować kampanie

  • masz praktyczne doświadczenie w pracy z Google Tag Manager, Facebook Pixel - potrafisz dodać zmienną, tag czy regułę w GTM, edytować konwersje w panelach reklamowych

  • masz doświadczenie w operowaniu dużymi budżetami reklamowymi (100 tysięcy PLN miesięcznie) z naciskiem na efektywność i ROI

  • rozumiesz biznes i widzisz szerszy kontekst działań marketingowych

  • umiesz całościowo patrzeć na proces pozyskiwania i konwersji leadów oraz proponować skuteczne rozwiązania, odpowiednio szacować i alokować budżety

  • dbasz o automatyzację zbierania danych reklamowych, potrafisz samodzielnie je analizować, wyciągnąć wnioski i przełożyć je na konkretne strategie optymalizacyjne

  • umiesz tworzyć zaawansowane dashboardy i łączyć dane z kilku źródeł w przejrzyste raporty, dbasz o wizualizację danych

  • umiesz rozmawiać z działem sprzedaży i przekładać ich potrzeby na konkretne działania marketingowe

  • masz doświadczenie w pracy w SaaSie, gdzie mocno rozpisane były lejki konwersji (dot. upsell, konwertowania klienta z opcji free na paid i premium)


Świetnie, jeśli także: 

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

  • masz doświadczenie w branży finansowej / bankowej / ubezpieczeniowej / eccomerce / elektronika / travel lub innej, o podobnym poziomie konkurencyjności w sieci 

  • biegle posługujesz się narzędziami business intelligence (Looker Studio, Tableau)

  • znasz perspektywę przedsiębiorcy w Polsce i specyfikę procesów decyzyjnych klientów w tym obszarze 


W procesie rekrutacji:

  • Sprawdzimy Twoje CV - ocenimy wstępnie dopasowanie do roli

  • Zaprosimy Cię na krótką rozmowę, żeby zebrać więcej informacji

  • Porozmawiasz online z managerem i przedstawicielką HR

  • Dostaniesz krótkie (max 2h) zadanie praktyczne, które będzie podstawą do rozmowy na ostatnim etapie

  • Zaprosimy Cię na rozmowę z szefami działów Marketingu i Performance, po której ocenicie, czy podejmujecie współpracę.


O produkcie inFaktu:

  • Od 2008 roku zmieniamy rynek księgowości w Polsce,

  • Od kilku lat skutecznie wprowadzamy rozwiązania oferowane przez open banking – łączymy świat księgowości ze światem finansów,

  • Upraszczamy proces założenia firmy i ułatwiamy prowadzenie działalności dzięki naszej aplikacji,

  • Mamy ponad 800 księgowych, którzy używają naszej aplikacji do księgowania klientów inFaktu.


Oferujemy:

  • Pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej, dla której liczą się wartości

  • Komfortowe biuro w centrum Krakowa – 10 minut spacerem od Dworca Głównego

  • Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B

  • Hybrydowy model i elastyczne godziny pracy (praca na co dzień w 100% zdalna, z okazjonalnymi zjazdami zespołu w Krakowie co 1-2 miesiące)

  • Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju

  • Niezbędne narzędzia: MacBook Pro lub Air

  • Codzienne lunche w biurze z najlepszych krakowskich restauracji i bistro na koszt firmy, świeże owoce i dobra kawa

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera

  • Dofinansowanie do karty MultiSport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby

  • Dofinansowanie do usług księgowych inFakt

  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie

  • Grupowe zajęcia z języka angielskiego

  • Treningi biegowe z profesjonalnym trenerem

  • Możliwość parkowania samochodu, zadaszony parking rowerowy

  • Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa

12 000 - 15 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B