Opis firmy
Od 2008 dostarczamy aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi, wystawianie faktur, dodawanie kosztów i dokonywanie płatności. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze. Jesteśmy liderem na polskim rynku rozwiązań dla księgowości i należymy do norweskiej Grupy Visma.
Opis stanowiska
Szukamy do zespołu osoby na stanowisko Senior Performance & Marketing Automation Specialist, która działa samodzielnie i tworzy kampanie reklamowe odpowiadające na potrzeby biznesu.
Jeśli wiesz jak zamieniać odbiorcę reklamy w użytkownika strony a potem klienta, umiesz analizować dane i masz doświadczenie w pracy z dużymi budżetami w branży o wysokim poziomie konkurencyjności - być może szukamy właśnie Ciebie!
Jako Senior Performance & Marketing Automation Specialist będziesz:
odpowiadać za pełną ścieżkę konwersji - od reklamy, przez wejście na stronę i signup, po upsell
planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe na platformach Google Ads, Bing Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), TikTok Ads i LinkedIn Ads
dobierać strategie targetowania, konfigurować remarketing, kampanie dynamiczne oraz efektywnie zarządzać budżetami
analizować wyniki kampanii i wdrażać usprawnienia, m.in. poprzez testy A/B, optymalizację kreacji i grup docelowych, optymalizację biddingu i ścieżki konwersji
współtworzyć ścieżki sprzedażowe i automatyzować działania marketingowe, w tym kampanie e-mail oraz dynamiczne lejki remarketingowe
monitorować i raportować efektywność podejmowanych działań, analizując dane z GA4 oraz Tableau i obrabiać je na nasze wewnętrzne potrzeby w Looker Studio
Aplikuj, jeśli:
masz minimum trzyletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance marketingowych
bardzo dobrze znasz Google Ads i Meta Ads - umiesz konfigurować konto, ustawić reklamy zasięgowe, kampanie retargetingowe, potrafisz zaplanować i przeprowadzić A/B testy i optymalizować kampanie
masz praktyczne doświadczenie w pracy z Google Tag Manager, Facebook Pixel - potrafisz dodać zmienną, tag czy regułę w GTM, edytować konwersje w panelach reklamowych
masz doświadczenie w operowaniu dużymi budżetami reklamowymi (100 tysięcy PLN miesięcznie) z naciskiem na efektywność i ROI
rozumiesz biznes i widzisz szerszy kontekst działań marketingowych
umiesz całościowo patrzeć na proces pozyskiwania i konwersji leadów oraz proponować skuteczne rozwiązania, odpowiednio szacować i alokować budżety
dbasz o automatyzację zbierania danych reklamowych, potrafisz samodzielnie je analizować, wyciągnąć wnioski i przełożyć je na konkretne strategie optymalizacyjne
umiesz tworzyć zaawansowane dashboardy i łączyć dane z kilku źródeł w przejrzyste raporty, dbasz o wizualizację danych
umiesz rozmawiać z działem sprzedaży i przekładać ich potrzeby na konkretne działania marketingowe
masz doświadczenie w pracy w SaaSie, gdzie mocno rozpisane były lejki konwersji (dot. upsell, konwertowania klienta z opcji free na paid i premium)
Świetnie, jeśli także:
znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
masz doświadczenie w branży finansowej / bankowej / ubezpieczeniowej / eccomerce / elektronika / travel lub innej, o podobnym poziomie konkurencyjności w sieci
biegle posługujesz się narzędziami business intelligence (Looker Studio, Tableau)
znasz perspektywę przedsiębiorcy w Polsce i specyfikę procesów decyzyjnych klientów w tym obszarze
W procesie rekrutacji:
Sprawdzimy Twoje CV - ocenimy wstępnie dopasowanie do roli
Zaprosimy Cię na krótką rozmowę, żeby zebrać więcej informacji
Porozmawiasz online z managerem i przedstawicielką HR
Dostaniesz krótkie (max 2h) zadanie praktyczne, które będzie podstawą do rozmowy na ostatnim etapie
Zaprosimy Cię na rozmowę z szefami działów Marketingu i Performance, po której ocenicie, czy podejmujecie współpracę.
O produkcie inFaktu:
Od 2008 roku zmieniamy rynek księgowości w Polsce,
Od kilku lat skutecznie wprowadzamy rozwiązania oferowane przez open banking – łączymy świat księgowości ze światem finansów,
Upraszczamy proces założenia firmy i ułatwiamy prowadzenie działalności dzięki naszej aplikacji,
Mamy ponad 800 księgowych, którzy używają naszej aplikacji do księgowania klientów inFaktu.
Oferujemy:
Pracę w innowacyjnej firmie technologiczno-księgowej, dla której liczą się wartości
Komfortowe biuro w centrum Krakowa – 10 minut spacerem od Dworca Głównego
Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Hybrydowy model i elastyczne godziny pracy (praca na co dzień w 100% zdalna, z okazjonalnymi zjazdami zespołu w Krakowie co 1-2 miesiące)
Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju
Niezbędne narzędzia: MacBook Pro lub Air
Codzienne lunche w biurze z najlepszych krakowskich restauracji i bistro na koszt firmy, świeże owoce i dobra kawa
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera
Dofinansowanie do karty MultiSport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby
Dofinansowanie do usług księgowych inFakt
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie
Grupowe zajęcia z języka angielskiego
Treningi biegowe z profesjonalnym trenerem
Możliwość parkowania samochodu, zadaszony parking rowerowy
Pakiet relokacyjny, jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Krakowa
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty