Prodigious to dom produkcyjny wchodzący w skład Grupy Publicis. Zajmuje się tworzeniem, produkcją i postprodukcją najlepszej jakości contentu. Specjalizuje się w produkcji wideo (reklam, teledysków, kampanii społecznych, animacji, filmów korporacyjnych) oraz postprodukcji filmowej (montaż, korekcja barwna, udźwiękowienie). Zespół składa się z kreatywnych onlinowców, animatorów, reżyserów dźwięku oraz designerów. Posiada profesjonalne studio dźwiękowe do postprodukcji dźwięku zarejestrowanego zarówno w studio, jak i na planie zdjęciowym. Zajmuje się postprodukcją dźwięku do reklam telewizyjnych, radiowych oraz internetowych dzięki bogatej bazie własnych kompozycji muzycznych, efektów dźwiękowych oraz szerokiej bazie głosów: lektorów, aktorów. W swoim portfolio, poza reklamą, ma również teledyski i formy dokumentalne. Zapewnia także kompleksowe przygotowanie materiałów do kampanii digital, ATL i BTL na rynek polski oraz rynki krajów europejskich i azjatyckich. W swoim zespole ma specjalistów z zakresu DTP (obróbka graficzna/przygotowanie do druku i internetu) i CGI (Computer Generated Imagery – filmowej animacji 3D). Oferuje obsługę mediów społecznościowych, tworzenie animacji internetowych, cinemagraphów, mailingów i newsletterów. Dostarcza Klientom pełen content – od idei do wykonania. Dzięki połączeniu kompetencji agencji kreatywnej, domu produkcyjnego i software house oferuje kompleksową obsługę w zakresie usług marketingowych.
Do Twoim zadań należeć będzie:
-
Kreatywne rozwiązywanie problemów projektowych w oparciu o strategię marki i brief;
-
Tworzenie projektów i animacji digitalowych (iMedia, Social Media), visuali oraz realizacja koncepcji wizualnych dla klientów agencji;
-
Tworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań projektowych.
Czego oczekujemy?
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w kreowaniu i projektowaniu (kampanie Print, Digital, iMedia);
-
Znajomość zasad i wyczucie w budowaniu kompozycji oraz animacji;
-
Doświadczenie w tworzeniu fotomanipulacji i/lub ilustracji;
-
Znajomość programów Adobe: Photoshop i Illustrator, InDesign, After Effects
-
Znajomość innych programów pakietu Adobe na poziomie podstawowym;
-
Mile widziana znajomość nowych środowisk pracy (Sketch, Figma, Zeplin);
-
Mile widziana znajomość podstaw programowania HTML5, CSS, JavaScript
-
Umiejętność pracy z brand bookiem marki;
-
Znajomość specyfikacji formatów reklamowych w mediach tradycyjnych, digital oraz social media;
-
Znajomość aktualnych, światowych trendów w projektowaniu graficznym i reklamie;
-
Pasja i zaangażowanie w realizowane projekty;
-
Umiejętności koncepcyjne w zakresie idei graficznej (wymyślanie lub współwymyślanie rozwiązań wizualnych);
-
Otwartość we współpracy między działami, komunikatywność;
-
Doskonała organizacja czasu pracy;
-
Systematyczność i dokładność (Pixel Perfect);
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
-
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji, w obszarze danych i technologii;
-
Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu;
-
Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
-
Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
-
Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
-
Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.