Aftermarket Manager / Manager ds. części zamiennych (m/k)

Sprzedaż

Aftermarket Manager / Manager ds. części zamiennych (m/k)

Sprzedaż

-, Słomczyn +4 Lokalizacje

PROFIT HR

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

znajomość rynku
maszyny rolnicze
częsci zamienne
aftremarket
negocjacje
Przedsiębiorczość
samodzielność
Mobilność

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów z innych krajów działających na terenie Polski.

Aktualnie współpracujemy z firmą oferująca maszyny rolnicze oraz części zamienne i usługi, najlepsze w swojej klasie pod względem technologii, komfortu i bezpieczeństwa, z wszelkimi atutami wynikającymi z jej pochodzenia. Marka stała się marką wzorcową dla produktów o wysokich parametrach eksploatacyjnych, które są w stanie sprostać nawet najbardziej wyśrubowanym światowym wymogom w tym zakresie. Chcielibyśmy znaleźć dla naszego Klienta kandydata/kandydatkę, która przejmie odpowiedzialność nad obszarem części zamiennych i będzie Partnerem dla sieci dealerskiej i innych podmiotów współpracujących.

MANAGER DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH (m/k)

Miejsce pracy: cała Polska

Numer referencyjny: MCZ/A/WAW

Praca mobilna

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

• Zarządzanie w zakresie sprzedaży części zamiennych

• Wyznaczanie kierunku rozwoju sprzedaży

• Bezpośrednie wsparcie sprzedaży sieci dealerskiej

• Utrzymanie wysokiego poziomu relacji z dealerami, szukanie możliwości wspólnego rozwoju, optymalizowanie współpracy

• Współtworzenie planów sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją

• Utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych

• Wsparcie techniczne przy doborze odpowiednich części zamiennych

• Monitoring rozliczeń wzajemnych z dealerami.

• Współpraca z działem sprzedaży

• Współpraca z partnerami biznesowymi.

PROFIL KANDYDATA:

• Przedsiębiorczość, elastyczność, samodzielność i odpowiedzialność

• Znajomość rynku maszyn rolniczych

• Doskonała umiejętność negocjacji na różnych szczeblach biznesu

• Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)

• Gotowość do częstych wyjazdów i pracy w terenie (praca na terenie całego kraju)

• Prawo jazdy kat. B;

• Biegłość w obsłudze MS Office i innych aplikacji wspomagających sprzedaż

TO OFERUJEMY

• Szansę rozwoju w stabilnej organizacji

• Pracę w doświadczonym zespole

• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

• Pracę w międzynarodowym środowisku

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Niezbędne narzędzia: samochód służbowy, komputer, telefon

• Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, podając w tytule Nr referencyjny. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”


Wymagane umiejętności

znajomość rynku
maszyny rolnicze
częsci zamienne
aftremarket
negocjacje
Przedsiębiorczość
samodzielność
Mobilność

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 19.11.2025

Aftermarket Manager / Manager ds. części zamiennych (m/k)

Podsumowanie oferty

Aftermarket Manager / Manager ds. części zamiennych (m/k)

-, Słomczyn

PROFIT HR

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.