Asystent/ka Zarządu (m/k) z j. angielskim
Nowa
Praca biurowa

Asystent/ka Zarządu (m/k) z j. angielskim

Katowice
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

administracja

MS Office

dobra organizacja

wielozadaniowość

perfekcja

doświadczenie

prawo jazdy

elastyczność

Mile widziane

j. rosyjski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

Obecnie poszukujemy dla międzynarodowej spółki działającej w całej Europie do pracy w Centrali  w Katowicach, kandydata/kandydatki na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu (m/k)  z j. angielskim

Miejsce pracy: Katowice Śródmieście

Praca stacjonarna

Numer referencyjny: OM/AK/KAT

Zadania i obowiązki:

§ Koordynacja bieżącej pracy w Centrali spółki i Wsparcie Zarządu

§ Zarządzanie sekretariatem i dbanie o wszystkie aspekty funkcjonowania

§ Organizacja spotkań, zakupów i innych spraw dotyczących biura

§ Organizacja wszelkich spraw związanych z działalnością spółki

§ Planowanie terminarza Prezesa i wszelkich kwestii dotyczących podróży służbowych oraz spotkań biznesowych

§ Komunikacja z wszystkimi działami spółki, współpracownikami i kontrahentami, partnerami i klientami firmy

§ Korespondencja pisemna i ustna w j. polskim i angielskim

§ Przygotowywanie dokumentacji i tłumaczenia

§ Planowanie, koordynacja i egzekucja terminów

§ Kontrola dokumentacji, umów i terminów

§ Zarządzanie flotą

§ Administracja i koordynacja innych obszarów związanych z  prowadzeniem przedsiębiorstwa.

Wymagania:

§ Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, stanowisku asystenckim lub w dziale wspierającym działania handlowe, administracyjne, biurowe, obsłudze Klienta lub podobnym

§ Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

§ Wielozadaniowość

§ Biegła/ Bardzo dobra znajomość j. polskiego oraz min. Dobra B2  znajomość  j. angielskiego umożliwiająca swobodną korespondencję i komunikację biznesową (warunek konieczny); mile widziana znajomość j. rosyjskiego

§ Komunikatywność, otwartość, systematyczność i obowiązkowość

§ Dokładność

§ Energia i kreatywność

§ Samodzielność w działaniu

§ Dyspozycyjność i świetna organizacja pracy swojej i przełożonego

§ Odporność na stres i presję czasu związaną z branżą handlową w tym sprzedażą detaliczną

§ Prezencja

§ Chęć rozwoju wraz z rozwojem firmy

§ Prawo jazdy.

Oferujemy:

§ Pracę w międzynarodowym środowisku

§ Stabilne zatrudnienie

§ Rozwój kompetencji i zakresu zadań

§ Miłą atmosferę pracy

§ Współuczestniczenie w budowaniu struktur

§ Umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w j. angielskim lub polskim. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zaznajomienie się z treścią klauzuli informacyjnej i zawarcie zgody w CV w wersji polskiej lub angielskiej:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Junior Office Assistant

Nowa
Ancymony (*ancy)
Kraków
multitasking
skuteczna komunikacja
elastyczność
Nowa