Oferty
Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski
Nowa
Finanse

Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

finanse

Optymalizacja Procesów

zarządzanie zespołem

język niemiecki

język angielski

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY.  Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. 


Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.  


Nasz Klient DIMPLEX ( https://dimplex-holz.com/) ( https://patria-top.com.pl/ ) jako jedna z wiodących firm produkujących szeroką gamę artykułów z drewna (tarasy, meble ogrodowe, place zabaw, pergole, itd.).  z własnym tartakiem, od ponad 25 lat działa w całej Europie. Około 500 pracowników jest zatrudnionych w dwóch  zakładach w Polsce i spółce w NRW  w Niemczech, która odpowiada za dystrybucję i administrację oraz finanse Grupy. Oprócz wyrobów z drewna ogrodowego firma prowadzi  także sprzedaż paliw w postaci brykietów i pelletów RUF oraz posiada magazyn centralny o łącznej powierzchni ponad 35 000 m² znajdujący się, także w woj. wielkopolskim.  

W związku z rozwojem i koniecznością wprowadzenie sprawozdawczości międzynarodowej, procedur i procesów oraz brakiem osoby zarządzającej Działem Finansowym w Polsce, zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające odpowiednie kompetencje, znające j. niemiecki z  doświadczeniem w branży produkcyjnej.


DYREKTOR FINANSOWY/ FINANCIAL DIRECTOR z j. niemiecki lub j. angielski (m/k)

Miejsce pracy: Poznań/ Wieleń/ Krzyż Wielkopolski 

Praca stacjonarna 

Nr. referencyjny  DF/D/POZ


CEL STANOWISKA:

Optymalizacja procesów i procedur; Zarządzanie 10 osobowym zespołem; analiza struktury kosztów; wprowadzenie sprawozdawczości w strukturach międzynarodowych; Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej i inwestycyjnej) oraz bieżącej działalności operacyjnej. Dyrektor finansowy będzie odpowiedzialny także za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych).  Doradztwo właścicielom organizacji i wspólne podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy dotyczących inwestycji, przejęć i fuzji, restrukturyzacji i zmian.  Konsolidacja. Controlling. 

 

GŁÓWNE OBOWIĄZKI I ZADANIA:

  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, 
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań skonsolidowanych i jednostkowych oraz raportów, 
  • Partycypacja i nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji, 
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, 
  • Optymalizowanie polityki podatkowej, 
  • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych, 
  • Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych, 
  • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi, 
  • Nadzór nad pracą działów związanych z finansami.


WYMAGANIA- Optymalny kandydat posiada:  

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne o specjalizacji księgowość/finanse/zarządzanie),
  • Minimum 10- letnie doświadczenie zawodowe w finansach, audycie czy księgowości,
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem lub firmą (przynajmniej kilkuosobowym zespołem), 
  • Doświadczenie w fuzjach, optymalizacjach działów finansowych, struktur kosztowych, itd. 
  • Mile widziane doświadczenie w podobnej branży, w firmie produkcyjnej,
  • Mile widziana znajomość SAP,
  • Dobra znajomość polskich przepisów dotyczących m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości,  
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego  (warunek konieczny),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, orientacja na wyniki, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność zarządzania zespołem i podejmowanie decyzji.  


 OFERUJEMY:

  • Pracę w strukturach międzynarodowych  firmie produkcyjnej,
  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
  • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
  • Stabilność
  • Możliwość awansu w strukturach. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska i nr ref. na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  Waldemar Modzelewski dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Sprawdź podobne oferty pracy

Director of Operations

Nowa
FINUNION SP. Z O.O.
Warszawa
B2B marketing
Operations Management
finanse
Nowa

Ekspert ds. Oceny Nieruchomości

Nowa
PKO BANK POLSKI S.A.
Warszawa
Rzeczoznawstwo majątkowe
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Diety od Brokuła
Gdynia
Płatnik
kadry
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. kredytów frankowych

Nowa
7 000 - 21 000 pln
BIURO POMOCY KREDYTOWEJ
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikacja
Nowa

Kontroler finansowy

Nowa
10 000 - 13 000 pln
A1 Sorter sp. z o.o.
Chojnice
Microsoft Office
rachunkowość
ERP
Nowa