Oferty
Dyrektor Oddziału z j. niemieckim (m/k) (Opieka 24h)
Zdrowie

Dyrektor Oddziału z j. niemieckim (m/k) (Opieka 24h)

Lublin
8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

rekrutacja

doświadczenie

zarządzanie zespołem

język niemiecki

prawo jazdy kat. B

management

opieka 24 h

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 


Obecnie poszukujemy dla grupy kapitałowej działających z sukcesem od wielu lat w branży opiekuńczej (wysyłanie opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech), kandydatów w różnych miastach na terenie Polski, na stanowisko Dyrektora Oddziału. Osoba będzie odpowiedzialna za otwarcie, zbudowanie zespołu, sprzedaż usług na rynku niemieckim i zarządzanie nową spółką w Polsce. 


DYREKTOR ODDZIAŁU z j. niemieckim (m/k) 

(Branża opiekuńcza)

Numer referencyjny: DO/C/PL

Miejsce pracy: Lublin lub woj. lubelskie



GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  • Otwarcie spółki w wybranym regionie,
  • Tworzenie wizji i misji spółki oraz planów na kolejne lata wraz z Holdingiem,
  • Nawiązanie współpracy z Partnerami i Klientami w Niemczech,
  • Sprzedaż usług i rozwój,
  • Rekrutacja personelu opiekuńczego,
  • Budowanie struktur wewnętrznych, 
  • Rekrutacja i zatrudnianie personelu- 2-5 osób na początku, docelowo około 20 osób
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi i procesami
  • Dbałość i zarządzanie procesami utrzymującymi zgodność działalności spółki z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Zarządzanie operacyjne wszystkimi obszarami spółki, w tym sukcesywny rozwój sprzedaży i portfela Klientów na rynku niemieckim,
  • Wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych procesów organizacji,
  • Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
  • Współpraca z zarządem grupy, 
  • Realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
  • Osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników i parametrów efektywnościowych i finansowych.


WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager. 
  • Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
  • Min. 5 letnie doświadczenie w branży opieka 24h


Umiejętności:

- Asertywność,

- Orientacja na cel,

- Odwaga i innowacyjność,

- Zdolności menadżerskie poparte praktyką,

- Kreatywność i innowacyjne podejście do zadań,

- Inicjatywa i samodzielność w działaniu,

- Znajomość technik motywacji pracowników,

- Analityczne i logiczne myślenie, 

- Pracy pod presją czasu,

- Dobrej organizacji czasu pracy,

- Znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu Office, MS Excel,

- Zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,

- Dobra komunikacja. 


Cechy osobowościowe:

- Lojalność,

- Innowacyjność

    - Zaangażowanie,

    - Solidność,

    - Determinacja,

    - Dynamizm,

    - Autorytatywność.


OFERUJEMY:

  • Pracę w strukturach w ramach grupy kapitałowej z wsparciem w każdym obszarze
  • Umowę B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus tantiemy
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód 
  • Praca stacjonarna w wybranym regionie/ mieście
  • Wsparcie w zakresie doradztwa prawnego, usług księgowych, kadrowo-płacowych, finansowych
  • Stabilne i rozwojowe zatrudnienie i dużą samodzielność i swobodę działania jako przedsiębiorca w przedsiębiorstwie
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Budowanie zespołu i oddziału od podstaw
  • Współpracę z ekspertami w branży. 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji podając nr referencyjny. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.


KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

8 000 - 12 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Nowa
5 000 - 12 000 pln
Anna Telus Agent Ubezpieczeniowy
Radom
sprzedaż B2B
sprzedaż
doradztwo
Nowa

Lekarz rodzinny

Nowa
160 pln
NZOZ Koszary
Kraśnik
branża medyczna
Nowa

Lekarz Dermatolog

Nowa
DoctorPro Poland
Łódź
ustalanie diagnozy
przeprowadzanie badań
leczenie chorób skóry
Nowa

Optometrysta | Optometrystka

Nowa
MUSCAT
Wrocław
dobór korekcji okularowej
Nowa

Technik dentystyczny Bielsko-Biała

Nowa
Dentify. Centrum Implantologii i Stomatologii
Bielsko-Biała
branża medyczna
Nowa