Head of Finance & Operations (Prezes Zarządu) (m/k)
Nowa
Zarządzanie

Head of Finance & Operations (Prezes Zarządu) (m/k)

Sosnowiec
25 000 - 30 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
25 000 - 30 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

niemiecki B2

finanse

controlling

ERP

zarządzanie zespołem

branża produkcyjna

język angielski

język niemiecki

Zakupy

Mile widziane

IFRS

SAP

branża meblarska

branża drzewna

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. 


MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

Aktualnie reprezentujemy Firmę naszego Klienta, która należy do notowanej na giełdzie, działającej w obszarze międzynarodowym spółki, wiodącego na świecie producenta technologii powierzchniowych, zatrudniającego 2200 współpracowników w 15 krajach na czterech kontynentach.


Obecnie do zarządzania jedną ze spółek w Polsce (łącznie 34 pracowników, 16 osób bezpośrednio podległych), poszukujemy osoby, która chciałyby zostać przez nas znaleziona, posiadająca odpowiednie kompetencje, znająca j. niemiecki i/lub angielski z doświadczeniem w zarządzaniu firmą na stanowisko Director Finance & Operations (m/k).


HEAD OF FINANCE & OPERATIONS (Członek Zarządu) (m/k)

Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie

Praca stacjonarna

Wynagrodzenie około 25 000-30 000 PLN Brutto


TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW : 

  • Odpowiedzialność i zarządzanie obszarami: Finanse, Magazyn, Logistyka, Zakupy i Administracja

  • Tworzenie budżetu przedsiębiorstwa oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe

  • Analiza i komentowanie odchyleń między danymi rzeczywistymi, budżetem i prognozami

  • Ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz grupy na poziomie koncernu

  • Bieżąca optymalizacja procesów operacyjnych w systemie SAP – w celu zwiększenia wydajności

  • Zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi i innymi przepisami

  • Monitorowanie wskaźników finansowych przedsiębiorstwa w celu zapewnienia rentowności

  • Kierowanie, rozwój i motywowanie podległych zespołów – w tym wyznaczanie celów i ich realizacja

  • Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z lokalnymi przepisami rachunkowości oraz zgodnie z IFRS

  • Wsparcie w konsolidacji danych finansowych i przygotowywaniu dokumentacji do audytów indywidualnych i grupowych

  • Optymalizacja kosztów i wydajności w logistyce i magazynie z uwzględnieniem odpowiednich wskaźników KPI i kapitału obrotowego

  • Nadzór nad wszystkimi procesami związanymi z przyjmowaniem towarów, magazynowaniem, kompletacją zamówień i wydawaniem towarów

  • Odpowiedzialność za wybór dostawców zgodnie z obowiązującymi procedurami zaopatrzenia oraz zapewnienie terminowości usług

  • Tworzenie rzetelnych analiz i raportów zarządczych w celu wsparcia kierownictwa

  • Koordynacja i sterowanie całym procesem budżetowania oraz sporządzanie prognoz i analiz odchyleń

  • Zarządzanie i optymalizacja całej struktury kosztów przedsiębiorstwa

  • Zapewnienie płynności finansowej przedsiębiorstwa i ciągłe monitorowanie przepływów pieniężnych


NASZE WYMAGANIA:

  • Ukończone studia o specjalizacji ekonomia, finanse, zarządzanie przedsiębiorstwem lub podobnej

  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku zarządczym, najlepiej w środowisku produkcyjnym lub handlowym

  • Dogłębna znajomość finansów i rachunkowości oraz controllingu, najlepiej doświadczenie w zakresie IFRS

  • Doświadczenie w optymalizacji procesów i struktur oraz w pracy z systemami ERP (mile widziana znajomość SAP)

  • Wyraźne zdolności przywódcze i komunikacyjne oraz wysokie kompetencje społeczne

  • Strukturalny i zorientowany na rozwiązania sposób pracy oraz przedsiębiorcze myślenie

  • Biegła/ bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/ lub języka angielskiego min. C1

  • Stałe zamieszkanie na terenie woj. śląskiego z możliwością codziennej pracy w Sosnowcu (nie poszukujemy Interim Managera, a osoby, która zwiąże się z firmą na stałe). 


MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w pracy w systemie SAP

  • znajomość branży meblarskiej, drzewnej, produktów wykończenia wnętrz lub podobnej.  


OFERUJEMY:

  • umowę o pracę

  • benefity pozapłacowe 

  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, samochód służbowy i telefon

  • prace w dynamicznie rozwijającym się zespole o międzynarodowych strukturach. 


Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku niemieckim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. 

Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.


25 000 - 30 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP