Oferty
Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)
Nowa
Logistyka

Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)

6 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administracja eksportu

wykształcenie

administracja importu

język angielski

administracja logistyki

Microsoft Office Excel

prawo jazdy kat. B

Mile widziane

prawo celne

umowy

język rosyjski

Optima

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań wspierających import i eksport oraz  obsługę Klienta w zakresie obsługi celnej i logistyki międzynarodowej na terenie całej Europy (eksport) i Azji (import). Specjalista kontaktuje się z Agencjami Celnymi, Producentami i Klientami/ Dystrybutorami w j. polskim, angielskim i częściowo rosyjskim (Litwa, Łotwa, Estonia).  


NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA:


  • koordynowanie procesów importowych, eksportowych i celnych 
  • obsługa bieżących zamówień w dystrybucji krajowej i zagranicznej
  • aktywna komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami firmy (magazyn, dział sprzedaży, dział marketingu, księgowość)
  • opracowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupów
  • rozpatrywanie reklamacji i wystawianie faktur korygujących
  • utrzymywanie podstawowych danych w systemie Comarch ERP Optima
  • aktywne zaangażowanie w usprawnienie procesu i codziennej pracy
  • analiza stanów magazynowych i zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów
  • koordynacja rezerwacji towaru dla klientów, w tym sieci handlowe
  • przygotowywanie analiz sprzedażowych, analiz zapasów itp. (Excel). 


ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: 

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, handlowe;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, eksportu, importu, wsparcia sprzedaży w międzynarodowej firmie handlowej lub produkcyjnej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i pisemną;
  • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego
  • Doświadczenie w obszarze administracji importu, eksportu, logistyki lub zakupów
  • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobra znajomość Excela
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami
  • Zdolności strategicznego i analitycznego myślenia
  • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu
  • Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy. 


OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; 
  • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole (27 osób);
  • Umowę o pracę;
  • Niezbędne narzędzia pracy; 
  • Możliwość rozwoju na stanowisko Kierownika Działu (3 osoby);
  • Udział w tworzeniu nowych struktur oraz w rozwoju firmy na rynkach globalnych.


Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. 

Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.



KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."

6 000 - 9 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Service Supervisor with German

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Niepołomice
good work organization
język niemiecki
problem solving skills
Nowa

Key Account Manager

Nowa
Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k
Warszawa
budowanie relacji
analiza potrzeb klienta
prawo jazdy kat B
Nowa

Koordynator/Koordynatorka ds. International

Nowa
InPost
Kraków
Microsoft Office Excel
język angielski
Nowa

Koordynator kategorii w dziale Fresh

Nowa
Netto Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
Nowa

Business Support Specialist

Nowa
5 040 - 10 080 pln
Primaris Services Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
dbałość o szczegóły
Microsoft Office Excel
Nowa