• Oferty
  • Wszystkie ofertyKatowiceLogistykaAdministracjaSpecjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)
    Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)
    Logistyka
    PROFIT HR

    Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)

    1 521 - 2 281 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    administracja eksportu

    wykształcenie

    administracja importu

    język angielski

    administracja logistyki

    Microsoft Office Excel

    prawo jazdy kat. B

    Mile widziane

    prawo celne

    umowy

    język rosyjski

    Optima

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań wspierających import i eksport oraz  obsługę Klienta w zakresie obsługi celnej i logistyki międzynarodowej na terenie całej Europy (eksport) i Azji (import). Specjalista kontaktuje się z Agencjami Celnymi, Producentami i Klientami/ Dystrybutorami w j. polskim, angielskim i częściowo rosyjskim (Litwa, Łotwa, Estonia).  


    NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA:


    • koordynowanie procesów importowych, eksportowych i celnych 
    • obsługa bieżących zamówień w dystrybucji krajowej i zagranicznej
    • aktywna komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami firmy (magazyn, dział sprzedaży, dział marketingu, księgowość)
    • opracowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupów
    • rozpatrywanie reklamacji i wystawianie faktur korygujących
    • utrzymywanie podstawowych danych w systemie Comarch ERP Optima
    • aktywne zaangażowanie w usprawnienie procesu i codziennej pracy
    • analiza stanów magazynowych i zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów
    • koordynacja rezerwacji towaru dla klientów, w tym sieci handlowe
    • przygotowywanie analiz sprzedażowych, analiz zapasów itp. (Excel). 


    ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: 

    • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, handlowe;
    • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, eksportu, importu, wsparcia sprzedaży w międzynarodowej firmie handlowej lub produkcyjnej;
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i pisemną;
    • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego
    • Doświadczenie w obszarze administracji importu, eksportu, logistyki lub zakupów
    • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobra znajomość Excela
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami
    • Zdolności strategicznego i analitycznego myślenia
    • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu
    • Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie
    • Odporność na stres
    • Prawo jazdy. 


    OFERUJEMY:

    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; 
    • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole (27 osób);
    • Umowę o pracę;
    • Niezbędne narzędzia pracy; 
    • Możliwość rozwoju na stanowisko Kierownika Działu (3 osoby);
    • Udział w tworzeniu nowych struktur oraz w rozwoju firmy na rynkach globalnych.


    Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. 

    Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.



    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."

    Wszystkie ofertyKatowiceLogistykaAdministracjaSpecjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)
    1 521 - 2 281 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Kupiec

    Nowa
    FAKRO
    Grybów
    analiza
    Microsoft Office Excel
    negocjacje
    Nowa

    Specjalista ds. Wsparcia Produkcji (m/k)

    Nowa
    BUDIMEX S.A.
    Pruszków
    Microsoft Office
    prawo jazdy kat. B.
    Nowa

    Specjalista ds. obsługi celnej i logistyki międzynarodowej - j. angielski (m/k)

    Nowa
    1 521 - 2 282 usd
    PROFIT HR
    Sosnowiec
    prawo jazdy kat. B
    Microsoft Office Excel
    administracja eksportu
    Nowa

    🚀Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży🚀

    Nowa
    Horn Distribution S.A.
    Warszawa
    język angielski
    administracja sprzedaży
    obsługa klienta
    Nowa

    Export Manager

    Nowa
    3 550 - 4 057 usd
    ER Group
    Gdynia
    DACH
    francuski
    język niemiecki
    Nowa